Diskuze

Jaroslava Oubrechtová

14.06.18

Dobrý den, dne 6.6.2018 jsem u Vás objednala psí granule s doručením prostřednictvím PPL. Zásilka byla 7.6.2018 předána přepravci pod číslem 40551660123, o čemž jste mě jak Vy tak PPL vyrozuměli e-mailem. Bohužel už uplynul týden a zášilka je stále u přepravce, na jehož webu se každý den znovu objevuje informace "Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."

Jaroslava Oubrechtová

S Vaším e-shopem jsem byla dosud spokojená, ale doručovací firma PPL celý dojem naprosto zkazila. Prosím o reklamování jejich přístupu, neboť reklamace přijímají pouze od firem (odesílatelů).

Komentáře:

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.