Diskuze

Renáta Pavlíčková

06.02.18

Dobrý den, do dnešního dne mi nebyla doručena předchozí, již uhrazená objednávka. Chtěla bych Vás proto upozornit na to, že trvám na splnění a doručení objednaného zboží. V případě že mi zboží nebude doručeno podle uskutečněné a zaplacené objednávky, budu se muset obrátit na příslušné orgány, které by sjednaly nápravu. Renáta Pavlíčková

krmeni.cz

Dobrý den, několikrát jsme Vás informovali o stavu Vaší objednávky. Naposledy jste byla informována 31.1.2018, stále čekáme na Vaši odpověď. Pokud Vám email nepřišel do doručené pošty, koukněte do spamu nebo hromadné pošty a poprosíme o odpověď, abychom mohli objednávku společně vyřešit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne tým krmení.cz

Komentáře:

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.