Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 18:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 87400 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

vzala jsem si domů kočičku 3-4 roky, která žila na ulici. Ač dostává kvalitní st…

Přejít do poradny
  • 11.02.18

    Otázka: Jan Plánka

    Dobrý den. Již několikrát se mi stalo, že objednané konzervy od Vás přišly rozbité. Proto jsem od Vás delší dobu zboží neodebíral. Tento měsíc jsem se přesto rozhodl u Vás nakoupit opět konzervy. Zboží bez problému přišlo, ale konzervy byly opět potlučené a u šestí konzerv bylo vyražené víčko a obsah vytékal opět do balíku. Vím, že chyba bude zřejmě u dopravce, ale já nemohu zboží kontrolovat na ulici a většinou na to nemám ani čas. přijdu na to až doma, kdy balík vybaluji. Mrzí mne to, byl jsem z Vaší službou jinak spokojen, ale rozhodl jsem se již od Vás zboží neodebírat. Žádám Vás teda tímto o vymazání mých údaju .Přeji pěkný den. Jan Plánka
  • 12.02.18

    krmeni.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za potíže. Snažíme se, aby naše služby byly co nejlepší. Bohužel nedokážeme ovlivnit, jak se k zásilkám chová přepravce. Ale není problém se na nás obrátit a případně zboží reklamomat. V případě, že Vám je tedy zboží v takovém stavu doručené, je třeba vše nafotit a reklamaci nám zaslat, abychom ji mohli vyřešit. Jako omluvu jsme Vám na věrností účet připsali 100 bodů. Ještě jednou se omlouváme a ,ůžete nás případně kontaktovat na emailu info@krmeni.cz S pozdravem tým krmeni.cz

  • 22.02.18

    Vladimíra Broftová

    Dobrý den, dnes mi byla doručena zásilka. Sice později, než je u vás zvykem, ale budiž. Konzervy lehce poškozené, budiž. Ale to ,že jste mi poslaly dentální tyčinky PETKULT ,očividně už delší dobu v rozbitém , roztrhaném ,ledabyle slepeném obalu, mi přijde od vás neprofesionální. Tyčinky jsou tak tvrdé, že nejsou na 'čištění' zubů ,ale na vylámání . Prostě dlouhodobým otevřením jsou vyschlé. Pracovník, který zásilku kompletoval, toto musel stoprocentně vidět! Zboží mám vyhrocené,foto mohu poslat. Zboží posílat nebudu ,stálo by mě to více, než koupě nového. Doufám, že k problému zaujmete správný postoj , nejlépe pošlete nové zboží. Děkuji Vladimíra Broftová číslo objednávky:1180007896

  • 28.02.18

    Zdenka Karas

    Dobry den, chci vam v prvni rade podekovat za skvely, profesionalni servis. A taky vas poprosit o informaci, jestli budou k dostani konzervy Petkult pro kocky i ve vetsich balenich? Dlouho jsem v Cesku hledala jidlo, ktere je pro moji kocku zdrave, bez obilovin, soji a dochucovatel a Petkult vypada, ze splnuje vse. Dekuji, mejte krasny den :) ZK

Komentáře:

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace