Diskuze

Hana Volaříková

01.06.18

Dobrý den. V úterý jsem u vás zadávala objednávku, bohužel stále nic...a to máte, že expedujete do 24 hodin. Kde se stala chyba? Pokud zboží není skladem, proč jsem nebyla informována jako vždy???

krmeni.cz

Dobrý den, v našem systému jsme Vám 29.5. odesílali informační email o objednávce. Dnes Vsši objednávku expedujeme. S pozdravem a přáním krásného dne tým krmeni.cz Tv Probbe s.r.o. tel.: +420 737 051 520 e-mail: obchod@probbe.cz

Hana Volaříková

Dobrý večer, děkuji za odeslání objednávky. Udáváte, že expedujete do 24 hodin...ať počítám, jak počítám, tak od 29.5 do 4.6. to 24 hodin opravdu není. Jelikož budu od zítřka mimo republiku, zkomplikovalo se mě dost převzetí zásilky. Vždy jste odesílali včas, v případě, že něco nebylo skladem, vždy jste informovali. Bohužel, tentokrát se tak nestalo......

Komentáře:

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.