Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 1350 Kč.
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, mám fenku šeltie, váží 10 kg. Nyní je v 5. týdnu březosti, čeká 7 ště…

Přejít do poradny
  • 14.11.17

    Otázka: Kateřina Kulovaná

    Důrazně NEDOPORUČUJI tento obchod! 22. 10. 2017 – Odeslána obejdnávka krmeni.cz, přišel e-mail o potvrzení objednávky 23. 10. 2017 – Přišel mi e-mail, že není skladem jeden výrobek, který na stránkách byl uveden jako skladem 24. 10. 2017 – Odepisuji na tento e-mail, přichází mi odpověď, že zboží bude tedy nahrazeno a objednávka bude odeslána 27. 10. 2017 – Dorazila objednávka, píšu e-mail, že 600g pamlsků dorazilo rozsypaných po celé krabici a pytel s granulemi natržený, odesílám fotodokumentaci e-mailem. E-mailem se mi dostalo odpovědi, cituji: „Pytle takto máme už od výrobce, jestli budete mít zájem můžeme Vám nafotit ostatní balení.“ Nutno říct, že na toto poškození pytlů mě nikdo předem neupozornil, ani se nejednalo o zlevněné zboží. 29. 10. 2017 – Odepisuji na email, že pytle určitě nepřišly děravé z výroby a znovu posílám opět požadovanou fotodokumentaci. 30. 10. 2017 – Znovu je mi odpovězeno, že pytle s dírami od výrobce mohou nafotit. Toť vše. 31. 10. 2017 – Po otevření pytle a odebrání cca 300g granulí jsem zjistila, že granule jsou plesnivé. Ihned o tomto informuji krmeni.cz prostřednictvím dalšího e-mailu. Je mi odepsáno ať pytel tedy vyhodím, že mi bude zaslán jiný. A také, že si poškození nevšimli (najednou?!). Cituji: „Pytel u nás nebyl ani den a zřejmě jeho poškození si skladníci nevšimli.“ Na mou výtku, že psali, že pytle byly děravé už od výrobce nereagují a vzápětí přichází další e-mail, že tedy pytel vlastně chtějí vrátit. Je mi oznámeno, ať jim sdělím den a hodinu, že ke měn bude poslán řidič Geis pro onen děravý pytel s plesnivým krmením. Píšu, že to bude složité, že často nejsem doma a i proto jsem si objednávku nechávala zaslat na poštu. Že bych tedy mohla hned následující den od 9 do 11 hod dopoledne, pak že už to bude složitější. Domlouváme se, že za pytel mi budou zaslány zpět peníze, ne jiný pytel krmiva. Přijde mi odpověď, že svoz je sjednán na 9-11 hodinu dopoledne a řidič mi bude volat. 1. 11. 2017 – Bohužel byl svoz Geis objednán na špatnou adresu a tak se tímto ruší. Domlouváme se tedy na druhý termín a to až pondělí 6. 11. 2017 v 17 hodin, znovu diktuji adresu. 6. 11. 2017 – Čekám na svoz Geis, který měl dorazit v 17 hodin až do 17:50. V tento čas mi volá Geis a chce se domluvit, který den a hodinu má přijet. Odpovídám, že měl dorazit v 17 hodin dneska, na to se dozvím, že byl objednán zase na tu samou špatnou adresu a mimo to, že Geis na e-mail krmeni.cz psal několik e-mailů, že na 17. hodinu svoz není schopen zajistit. O tom mě ale ani Geis a hlavně ani krmeni.cz neinformovali, takže já čekala na svoz úplně zbytečně. Domlouvám se tedy s řidičem už na třetí termín odvozu děravého pytle s plesnivými granulemi, a to na 8. 11. 2017, 8-11 hodin. Upozorňuji, že po 11 odcházím, protože v 11:30 už musím být jinde. Ihned po telefonátu píšu e-mail krmeni.cz a žádám vysvětlení, proč mě nikdo neinformoval, že řidič nedorazí. Dostane se mi odpovědi, že mi jednou volat a nedovolal se mi, (Ano, nedovolal, byla jsem v laboratoři a neměla telefon u sebe.) a že z jejich strany k pochybení nedošlo. Že by mě ale měli informovat, že řidič v danou dobu nedorazí, když jsem se s nimi tak domluvila, to už jim jaksi zdvořilé nepřipadá. Když jim napíši, že adresa byla špatně uvedená, ujišťují mě, že byla správná. Nakonec se dozvím, že jim volal řidič z Geisu tento den ve 14 hodin, že v 17 hodin nedorazí. Proč mi nikdo nenapsal e-mail, když celou dobu přes něj komunikujeme a ne jinak, zůstává mi záhadou. 8. 11. 2017 – Opět čekám na svoz Geis. V 10:45 píšu na Geis SMS, že řidič stále nedorazil a to, že v 11: 30 už musím být pryč, proto po 11. hodině odcházím z domu stále platí. Nikdo nereaguje. V 11: 15 konečně doráží Geis, já už jsem jako na trní, protože už jsem měla odcházet. Řidič na to, že jede pozdě a nevešel se ani do 3 hodinového rozmezí reaguje tak, že teda neví, kdo mi řekl, že tu do 11 hodin bude a že vlastně jede včas, protože stíhá a co teprve kdyby nestíhal! Urychleně předávám balík a Geis si ho odváží. 14. 11. 2017 – Konečně mám zpět za plesnivý a natržený pytel peníze na svím účtu a reklamace je tímto vyřízená. Sami posuďte jednání nás obou stran. Za mě otřesný obchod, laxní přísup, opravdu neplatí „Náš zákazník, náš pán“. Už nikdy!

Komentáře:

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace