Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den paní doktorko,synovec má německého boxéra 1,5roku starého a nechce mu …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 25.04.17

    Lucie Tvrz

    Dobrý den, u několika objednávek zpět řešíme problémy s dodáním zboží, chodí víc jak týden po objednání a zaplacení. To je teď vaše nová obchodní strategie? Měsíčně u vás utratíme 5-7 tisíc za krmení a ostatní věci, připadne vám fér nechat mi 2 ze 3 psů bez jídla? Tváříte se, že mazlíčky máte rádi, ale tohle je opravdu tristní... a to nemluvim o tom, že prodáváte i to, co v nabídce už ani nemáte.... teď u poslední objednávky jsem s paní od vás mluvila ve čtvrtek, že v pátek naskladníte a pošlete.... je úterý a stále jste neodeslali, to jako myslíte vážně? a takovej jste bývali skvělý obchod, všude jsem vás doporučovala. Nevím co se na vaší straně děje, ale tipuju to na to, že se vám rozjel business a nestíháte.... ale za tu dobu, co tyto problémy řešíme už jste 2x mohli přijmout další zaměstnance... bohužel takhle fungovat nemůžeme, hledáme jiný obchod, který je schopen alespoň garantovat doručení tak, jak se domluvíme.

    přidat odpověď

  • 19.04.17

    Václav Kučera

    Dobrý den, mám pouze dotaz. V emailové poště jsem měl od Vás vzkaz, že mám nedokončenou objednávku. Koukám, že objednávka z 18.4. je dokončená a košík prázdný. Můžete mi objasnit, o co jde??? Děkuji. Kučera

    přidat odpověď

  • 18.04.17

    Marie Foltisová

    Dobrý den, nevím, jestli je na místě garantovat expedici objednávek do 24 hodin. Platba za moji objednávku č. 1170018247 byla připsána na Váš účet dne 12.4.2017. Dnes je 18.4.2017 a zboží ještě nedorazilo a jak mi sdělila paní z Vaší společnosti nedorazí. Teď mi nezbývá nic jiného než zajet do města a granule koupit v kamenném obchodě. Tak Vám i s pejskem pěkně děkujeme. Foltisová

    zobrazit odpověď (1)

  • 08.04.17

    Eva Lorencová

    Dobrý den, mám připomínku k objednávce č. 1170016876, šampon (trixie) Color SCHWARZ 250ml nebyl plný, někde Vám vytekl a otřený, ale se známkami vytečení přišel k nám (bylo ho tam jen 3/4). Byla bych ráda, kdyby se to již neopakovalo. Děkuji Lorencová

    přidat odpověď

  • 28.03.17

    Ludmila Jelínková

    Dobrý den, prosím o změnu emailové adrasy při přihlášení na: Jelinkova-L@seznam.cz. Děkuji Jelínková

    zobrazit odpověď (1)

  • 25.03.17

    Dagmar Opletalová

    Prosím o zrušení zasílání nabídek krmení pro psy na mail korchtonda@seznam.cz. Naše fenka je bohužel po smrti a nového psa už si nehodláme pořizovat. S vašimi službami jsme byli spokojení, děkujeme. Dagmar Opletalová

    zobrazit odpověď (1)

  • 16.03.17

    Jan Hrdina

    Dobrý den, poslední objednávka č. 1170007001 byla nekompletní, chyběly v ní 2x PEDIGREE pochoutka DENTA STIX LARGE - 270g/7ks a dárek ke granulím zdarma. Na emailový dotaz, ani na dotaz na vyskakujícím okně Zákaznický servis před 2 dny, se nikdo neobtěžoval odpovědět. Hezký den Hrdina

    zobrazit odpověď (2)

  • 04.03.17

    Jaroslav Rokyta

    Dobrý den, měl bych jen malou připomínku k poslední objednávce # 1170000708 - Brit Care dog Senior Lamb & Rice - 12kg. Bohužel jsem až se zpožděním zjistil, že jsme obdrželi Salmon & Potatoes, když měl náš pes nějaké drobné kožní problémy a u veterináře dceři sdělili, že to může být záměnou stravy. Domníval jsem se, že si dcera zařídila výměnu, ale není tomu tak. Nyní už je na vracení pozdě, pytel jsme otevřeli a část granulí již spotřebovali. Při doručení je obtížné to kontrolovat, protože je pytel velmi důkladně zabalený. Při vybalení se dcera, bohužel, neozvala, že přišlo něco jiného, než jsme objednali. Byl bych to reklamoval. Jen chci apelovat, abyste věnovali trochu pozornost vylepšení procesu expedice, aby příště podobná záměna nemohla nastat. S pozdravem Ing. Jaroslav Rokyta

    zobrazit odpověď (1)

  • 02.03.17

    Marta Kejíková

    Dobrý den, obdržela jsem svojí objednávku 1170009807 , ale v dodávce byly jiné granule než jsem si objednala. Místo Profine cat Indoor mi přišly Ontario cat Indoor, problém je v tom že Ontario(ačkoli je ve vyšší hodnotě a má víc gramů) mé kočky nemají moc v lásce a složení neodpovídá kvalitě Profine, vracet je nebudu, poštovné by bylo téměř v hodnotě granulí. Jen bych byla ráda kdyby se situace neopakovala.

    zobrazit odpověď (1)

  • 20.02.17

    helena žižková

    dobrý den,objednávku č.1170008552 jsem si nechala uložit v objednávce ve Velké hledsebi a přesto bude na poště v Mar.lázních.Tahat 16kg z 1.patra po schodech bude zážitek.děkuji objednávat už u vás nebudu.Žižková

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace