Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, máme 4,5 letého britského kocoura. Před zhruba dvěma měsíci mu otekla…

Přejít do poradny
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 25.03.17

    Dagmar Opletalová

    Prosím o zrušení zasílání nabídek krmení pro psy na mail korchtonda@seznam.cz. Naše fenka je bohužel po smrti a nového psa už si nehodláme pořizovat. S vašimi službami jsme byli spokojení, děkujeme. Dagmar Opletalová

    přidat odpověď

  • 16.03.17

    Jan Hrdina

    Dobrý den, poslední objednávka č. 1170007001 byla nekompletní, chyběly v ní 2x PEDIGREE pochoutka DENTA STIX LARGE - 270g/7ks a dárek ke granulím zdarma. Na emailový dotaz, ani na dotaz na vyskakujícím okně Zákaznický servis před 2 dny, se nikdo neobtěžoval odpovědět. Hezký den Hrdina

    zobrazit odpověď (2)

  • 04.03.17

    Jaroslav Rokyta

    Dobrý den, měl bych jen malou připomínku k poslední objednávce # 1170000708 - Brit Care dog Senior Lamb & Rice - 12kg. Bohužel jsem až se zpožděním zjistil, že jsme obdrželi Salmon & Potatoes, když měl náš pes nějaké drobné kožní problémy a u veterináře dceři sdělili, že to může být záměnou stravy. Domníval jsem se, že si dcera zařídila výměnu, ale není tomu tak. Nyní už je na vracení pozdě, pytel jsme otevřeli a část granulí již spotřebovali. Při doručení je obtížné to kontrolovat, protože je pytel velmi důkladně zabalený. Při vybalení se dcera, bohužel, neozvala, že přišlo něco jiného, než jsme objednali. Byl bych to reklamoval. Jen chci apelovat, abyste věnovali trochu pozornost vylepšení procesu expedice, aby příště podobná záměna nemohla nastat. S pozdravem Ing. Jaroslav Rokyta

    zobrazit odpověď (1)

  • 02.03.17

    Marta Kejíková

    Dobrý den, obdržela jsem svojí objednávku 1170009807 , ale v dodávce byly jiné granule než jsem si objednala. Místo Profine cat Indoor mi přišly Ontario cat Indoor, problém je v tom že Ontario(ačkoli je ve vyšší hodnotě a má víc gramů) mé kočky nemají moc v lásce a složení neodpovídá kvalitě Profine, vracet je nebudu, poštovné by bylo téměř v hodnotě granulí. Jen bych byla ráda kdyby se situace neopakovala.

    zobrazit odpověď (1)

  • 20.02.17

    helena žižková

    dobrý den,objednávku č.1170008552 jsem si nechala uložit v objednávce ve Velké hledsebi a přesto bude na poště v Mar.lázních.Tahat 16kg z 1.patra po schodech bude zážitek.děkuji objednávat už u vás nebudu.Žižková

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.02.17

    Milada Adámková

    Dobrý den, potřebuji pro svou kočičku granule Hills cat c/d multicare, které máte v nabídce, ale je u nich napsáno, že jsou na veterinární předpis. Musím tedy k veterináři pro recept (už jsem se na to ptala a pan veterinář byl udiven, že to ještě nezažil) nebo Vám stačí výpis z ošetření kočičky, z kterého je patrno, že jsem na veterině už tyto granulky kupovala? Děkuji za odpověď Adámková

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.02.17

    Jana Chylíková

    Dobrý den,budete mít ještě skladem v brzké době krmení Brit dog S ADULT 8kg ? Nebo doporučíte podobné ve Vaší nabídce? Děkuji Chylíková

    zobrazit odpověď (1)

  • 10.02.17

    pavlina hegarova

    Dobrý den, prosím kdy budete mít granule ND, opravdu budou za 7 dní? nebo i dřív nebo naopak později

    zobrazit odpověď (1)

  • 08.02.17

    Pavla Oudová

    svítící přívěšek, který jsem zakoupila u poslední objednávky vydržel pouze týden Oudová

    zobrazit odpověď (1)

  • 08.02.17

    Helena Kropíková

    Dobrý den, také se připojuji... Pravidelně objednávám u Vás granule pro pejsky a v poslední objednávce nám také nepřišly dárky (bonusy ke krmení). Ale jinak naprostá spokojenost s rychlostí vyřízení a doručení objednávek! S pozdravem Helena Kropíková

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace