Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 18:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 117200 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den! Chtěl bych se zeptal, jak nejlépe pečovat o zdraví chrupu našeho …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 16.01.19

    Iva Čuhelová

    Dobrý den,mám dvě fenečky,Enyu havanská fenka,sterilní ,kříženku yorkaymaltez jsou zhruba stejně staré a stejně váží 5kg,jen Enya je o pár cm delší a kocoura Garfielda doslova, máme z útulku taky kastrovaný,křížený briťák,10-kg mazlení tulení a lásky,který byl postřelen,ale vzali jsme si ho s vědomím ,že je to nemocné zvíře,ale za ty dva roky nám to vrátil 1000x.S tímto musíme vybírat krmení jak pro holky ,tak i pro našeho macika.Zdraví Iva Čuhelová

    přidat odpověď

  • 09.01.19

    veronika jirkova

    Dobrý den, mám u Vás objednavku z 30.12. a stále ještě nedorazila. můžete s tím něco udělat,jsem Vami dost zklamana, je to už po několikaté,Jirkova V.

    přidat odpověď

  • 06.01.19

    Renata Bednařová

    Dobrý den, 2.1.2019 jsem si u vás objednala granule. Na svých stránkách máte napsáno, že objednávku expedujete do 24 hodin, ale u mé objednávky je stále napsáno, objednávka přijata. Zítra je 7.1. a já bych opravdu nutně objednávku již potřebovala doručit. Děkuji Bednářová

    přidat odpověď

  • 02.01.19

    Lenka Harantová Štarmanová

    Dobrý den, dne 19.12 jsem objednala krmení BRIT CARE dog ne ADULT large 12 KG 2 kusy, číslo objednávky 1180055217, balík na poštu na dobírku...dne 22.12 jsem vyzdedla balík, ale byl tak jen jeden kus 12 kg, ne dva... ihned jsem volala, k Vám a nechávala vzkaz na zázamníku na čísle 491 424 016, nemohu se k Vám dovolat. Potřebuji nutně poslat i druhý balík krmení, který jsem již zaplatila. Děkuji Harantová Štarmanová

    přidat odpověď

  • 02.01.19

    Zbyněk Štěpán

    Dobrý den.24.12.jsem si objedala granule pro psy,ale ještě nepřišel ani email,že je posíláte,přitom píšete,že expedujete do 24 hodin?

    přidat odpověď

  • 11.12.18

    Karel Hobsil

    Dobry den dnes jsem objednal granule1180053745 pro psa omylem jsem spletl fakturacni adresu a nemuzu se k vam dovolat

    přidat odpověď

  • 10.12.18

    Barbora Hermanová

    Dobrý den, v balíku chybí vodítko Flexi Giant za 1.045 CZK. Psala jsem vám včera večer mail, byla sic neděle, ale dnes je pondělí po poledni a stále žádná odezva. Doufám, že jde o omyl v předvánočním shonu a že se toho vodítka brzy dočkám. Má to být dárek pro psí útulek ForDogs. S pozdravem Barbora Hermanová

    zobrazit odpověď (2)

  • 06.12.18

    Iveta Dobrozemska

    Dobry den,chtěla bych Vás poprosit ,udělala jsem si u Vás objednávku číslo 1180052729 granule pro psi a spletla jsem si platbu,kterou jsem chtěla zaplatit hotove ne převodem,je možne si tuhle objednávku dát dobirkou?BRIT dog Premium By Nature ADULT M - 15kg 809,-kč Vím,že s dobírkou to bude o 20,-kč dražsi -dekuji za odpoved s pozdravem Dobrozemská Volala jsem Vám,ale nedovolala jsem se,dekuji předem za brzké vyřízení.

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.11.18

    Dagmar Iličová

    Dobrý den, prosím neposílejte mně pořád oznámení, že mám něco v košíku. Košík je prázdný, zatím nic nepotřebuji. Děkuji Dagmar Iličová

    přidat odpověď

  • 26.11.18

    alena12 magen1

    Ahoj! Máme krásné francouzské buldok štěně. Je v dobré kondici a stále hledá láskyplný domov.

    přidat odpověď

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace