Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 70300 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý večer, mám bígla, který se roky léčí se zánětem uší. Naposledy se zánět ro…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 18.06.18

    Jaroslav Štěpka

    Dobrý den potřeboval bych objednat Royal Canin Gastro Intestinal. Nenašel jsem to na Vašem webu.Je to možné?Děkuji.Štěpka

    zobrazit odpověď (1)

  • 16.06.18

    Jaroslava Jeřábková

    Dobrý večer,3.6 2018 jsem u Vás objednala a stále nic.

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.06.18

    Jaroslava Oubrechtová

    Dobrý den, dne 6.6.2018 jsem u Vás objednala psí granule s doručením prostřednictvím PPL. Zásilka byla 7.6.2018 předána přepravci pod číslem 40551660123, o čemž jste mě jak Vy tak PPL vyrozuměli e-mailem. Bohužel už uplynul týden a zášilka je stále u přepravce, na jehož webu se každý den znovu objevuje informace "Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.06.18

    Ivana Červinková

    Dobrý den,chtěla bych poděkovat za dodání poloviny chybějícího a již zaplaceného zboží v mé zásilce psích granulí. Byla jsem velice potěšena rychlostí a ochotou,se kterou byla moje reklamace vyřízena. Červinková Ivana

    přidat odpověď

  • 05.06.18

    Marie Urbánková

    Dobrý den, ráda bych si objednala Brit premium adult M. Nemůžu ho v nabídce najít. S pozdravem Marie Urbánková.

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.06.18

    Hana Volaříková

    Dobrý den. V úterý jsem u vás zadávala objednávku, bohužel stále nic...a to máte, že expedujete do 24 hodin. Kde se stala chyba? Pokud zboží není skladem, proč jsem nebyla informována jako vždy???

    zobrazit odpověď (2)

  • 01.06.18

    Jitka Vraštilová

    Dobrý den. Jsem Vaše stálá zákaznice a s Vašimi službami jsem byla dosud naprosto spokojená. Bohužel, včera mi byla doručena zásilka, která byla nepoškozená a v pořádku, převzala jsem ji. Doma při rozbalení jsem zjistila, že 13 kg balení granulí Royal Canin je poškozené a přelepené izolepou a chybí asi 2 kg granulí. Věc Vám jen oznamuji. S přáním hezkého dne Jitka V.

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.05.18

    Dita Šejnová

    Dobrý den! Děkuji za vzorné vyřízení objednávky. Hlavně rychlé vyměnění zboží, které nebylo skladem za jiné. Náš pes a zebřičky děkují za zabalení Lukášovi. Zdravíme Šejnová

    přidat odpověď

  • 24.05.18

    Daniel Síbrt

    Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné podívat se na historii objednávek. Našel jsem pouze nahlížení do poslední objednávky. Děkuji Daniel Síbrt

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.05.18

    Olga Musilová

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda mi připíšete slíbených 100 bodů za vyplnéní dotazníku. Olga Musilová

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace