Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, prosím o info, zda skoro 6tiletá fenka dostává správné granule - dáv…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 16.10.17

    michal havrda

    1170048883 objednavka 10. je 16 a balik nikde tak si ho strcte do prdele uz ho nechci koncim

    přidat odpověď

  • 16.10.17

    michal havrda

    nespokojen ne dodani v cas katastrofa

    přidat odpověď

  • 12.10.17

    Alžběta Vlachynská

    Jako vas dlouholety, spokojeny zakaznik bych ocenila, pokud byste do sortimentu zbozi pridali i odcervovaci tablety pro psy a kocky. Bylo by fajn i tuto nutnost moci vyresit prostym pridanim tablet k nakupu krmiva a nemuset je shanet u veterinarniho lekare ci v lekarne. Dekuji za zvazeni teto pripominky.

    zobrazit odpověď (1)

  • 02.10.17

    David Mikulinec

    Dobrý den, dne 20.9.2017 jsem si u Vás objednal zboží. Z důvodu nenaskladnění některých Vašich produktů jsem ten samý den objednávku 1170045323 stornoval. Došlo mi od Vás mailem potvrzení vrácení peněz, do dnešního dne však žádné akci z Vaší strany nedošlo, na uvedené telefony se není možné dovolat. prosím o urychlenou nápravu děkuji DM

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.10.17

    Jana Žigová

    Dobrý den, neplánujete zařadit do sortimentu jodové perličky pro Andulky. Děkuji Jana

    zobrazit odpověď (1)

  • 27.09.17

    Jaroslava Pourová

    Dobrý den, mám dotaz k dietě od Trovet. Od března je náš kocour na této stravě Trovet Rabit konzervy + stejné granule. Naštěstí mu zachutnala, přestal se drbat a vypadalo to, že dieta zabrala. Nyní v poslední objednávce mi připadají konzervy od pohledu jako by byly jiného složení (nějaké oranžové kousky a i konzistence mi přijde jiná!!) Nezměnil výrobce nějak složení?? Nerada bych, aby se alergie vrátila. Předem děkuji za odpověď. J. Pourová

    přidat odpověď

  • 19.09.17

    Radka Steinochrová

    Prosím, uvádějte u zboží pravdivě, zda je nebo není skladem. Objednala jsem granule NUTRAGOLD cat INDOOR - 3kg (objednávka 1170044549), přestože je uvedeno, že jsou skladem, nemáte je. Děkuji R. Steinochrová

    zobrazit odpověď (1)

  • 28.08.17

    Ivan Petrov

    Jelikož zboží v objednávce č.: 1170039370 není skladem je možné změnit sortiment za FROLIC HOVĚZÍ + zelenina 2x4kg? Pokud to je možně bude změna vítána. Děkuji Ivan Petrov

    zobrazit odpověď (1)

  • 23.08.17

    Lenka Pelíšková

    Dobrý den. Chtěla bych požádat ,aby jste piškoty nedávali pod konzervy ! Objednala jsem tři balíčky piškotů pro psy a přišla mi piškotová drť :D Děkuji Pelíšková

    zobrazit odpověď (1)

  • 20.08.17

    jaromir šugárek

    ruším objednávku či.1170039407 ze dne 15.8 2017 pro váš nezajem.

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace