Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý deň, mám 12 ročného, na obiloviny alergického zlatého retrievera, ktorý v …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 17.06.17

    Alena Vávrová

    Dobrý den ,po vzájemné dohodě mi byly nabídnuty jiné válečky jelikož ty co jsem si objednala nebyly ale chtěla jsem hlavně malé ,ale přesto přišli velké. Dá se s tím něco dělat .

    zobrazit odpověď (1)

  • 13.06.17

    Monika Motyčková

    Dobrý den, již více jak měsíc čekám na doplnění zboží ve věrnostním programu. Stále máte uvedeno "do 7 dnů". Už v poslední objednávce jsem žádala o nápravu, případně vysvětlení situace. Děkuji za odpověď. Motyčková https://krmeni.cz/pes-vernostni-program/tobby-t353-strip-mix-60ks https://krmeni.cz/pes-vernostni-program/tobby-t351-triangle-mix-60ks https://krmeni.cz/pes-vernostni-program/tobby-t333-34ks-vlaknina-dentalni-kriz

    zobrazit odpověď (1)

  • 08.06.17

    Kamila Kuchařiková

    Dobrý den nejde my změnit email a k vám se dovolat také nedá , může my někdo říct proč email nejde změnit ? Kuchaříková

    zobrazit odpověď (1)

  • 08.06.17

    Babeta Bartáková

    Dobrý den,ráda bych upozornila,že v objednávce č. 1170024999 byly 3 salámy Brit protrženy a tudíž k vyhození

    zobrazit odpověď (1)

  • 03.06.17

    alena valešova

    objednala jsem si granule chtěla jsem uplatnit slevu 100,- a 15procent slevový kupon. Zádný nejde uplatnit.

    zobrazit odpověď (1)

  • 26.05.17

    Renáta Némethová

    Dobrý den, chtěla jsem uplatnit slevový kupon, který mi byl zaslán emailem, bohužel se mi při objednávce nezohlednil a zítra končí platnost, takže objednávku asi zruším. Číslo kódu 17W3. Renáta Némethová nemethova.renata@seznam.cz

    zobrazit odpověď (1)

  • 24.05.17

    Libuše Cermanová

    Dobrý den, s krmením mi jako dárek přišel obojek pro kočku Bio Band veto Shield. Asi jsem hloupá, ale nemohu přijít na to, jak ho kočce na krku upevnit. Nemáte nějaký vysvětlující obrázek ? Děkuji Cermanová

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.05.17

    Alena Vávrová

    Dobrý den ,děkuji za rychlé vyřízení.Vávrová

    přidat odpověď

  • 16.05.17

    Alena Vávrová

    Dobrý den ,dnes jsem dostala balíček č.1170023504 v zásilce chyběl -TOBBY -dental cross M 70g /3ks a to 2x celková cena 38 ,- kč pošlete mi je dodatečně.Děkuji Vávrová.

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.05.17

    Helena Turková

    Dobrý den. V pátek odpoledne ve 13.50 není možné kontaktovat telefonicky ani mejlem nikoho v provozovně Volovka Jaroměř. Na oficiálních stránkách vaší společnosti je ze tří telefonních čísel udáno jedno neexistující, z čísla z pevné linky se ozývá záznamník a tel.číslo 737051520 bylo opakovaně vymáčknuto. Před hodinou jsem si převzala zboží přímo v provozovně Volovka z objednávky č.17111722508, doma po rozbalení jsem zjistila, že chybí 120 ks kostí bůvolích za 960 Kč. V tento okamžik není možné řešit tento stav s kýmkoliv v provozovně Volovka, i když oficiálně máte uvedeno, že komunikace je možná v pátek do 15 hodin. Jsem vaše věrná zákaznice, která do současné doby u vás nakoupila zboží v hodnotě 22 787 Kč. Proto pevně věřím v kladné vyřízení této pro mě vysoce nepříjemné situace. Mgr. Helena Turková

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace