Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 22500 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, mám fenku šeltie, váží 10 kg. Nyní je v 5. týdnu březosti, čeká 7 ště…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 17.12.17

    veronika vrecionová

    Dobrý den, prosím o informace ohledně mé objednávky č.1170059167 ze dne 5.12. Děkuji Vrecionová

    přidat odpověď

  • 17.12.17

    veronika vrecionová

    Dobrý den. Mám dotaz ohledně objednávky č. 1170059167 ze dne 5.12. Kdy bude zaslána? Děkuji Vrecionová

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.12.17

    Jiřina Vratislavová

    Do dnešního dne stále nedodáno (od objednání uplynulo již 10 dnů), ani žádná další informace...kde je Vaše slibované "expedujeme do 24 hodin"? Vratislavová

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.12.17

    Ladislava Kristová

    Dobrý den, proč nabízíte nové krmivo Petkult, když nemáte malá balení. Já mám barevného boloňského psíka, fenečku, která váží, když dobře baští, nejvíce 2,80 kg. A jak jsem viděla, malá balení jsou dlouhodobě nedostupná. S pozdravem Ladislava Kristová

    zobrazit odpověď (1)

  • 11.12.17

    Jaroslav Egermayer

    Dobrý den,ruším svoji objednavku čislo 1170059392,děkuji za pochopeni,objednám si krmení v lednu děkuji Egermayer

    zobrazit odpověď (1)

  • 10.12.17

    Mila Zajícová

    Dobrý den, nemohly by být granule Prins Resist Calm v menším balení než 3 kg ? Třeba 400 g nebo jako vzorečky k vyzkoušení po 10 dkg. Co pak s 3 kg granulí, když pejskovi nebudou chutnat ??

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.12.17

    Petr Doležal

    Dobrý den, dne 28.11. jste údajně předali moji objednávku č. 1170057146 přepravci-České poště. Stále marně čekám na dodání. Kde je prosím chyba ? Proč svěřujete přepravu Česká poště, jestliže není schopna tuto přepravu zajistit ? Děkuji Doležal

    zobrazit odpověď (1)

  • 24.11.17

    Martin Zdráhal

    Dobrý den, reklamuji dodáí žboží z Objednávka č.: 1170055306,doručena 1 krabice s obsahem 4 kusů kočkolitu a 1 jedním kusem dedorantu,na dotaz u řidiče mi sdšlil že má 1kus zásilky, Martin Zdráhal 703140891

    zobrazit odpověď (1)

  • 21.11.17

    Vladimíra Perlová

    dobry den, doposud jsem byla spokojena, pokud nebylo nějaké zboží skladem, zavolali jste nebo napsali a ja to objednala s další objednávkou. Minulý tyden ve čtvrtek jsem objednávala dva 15kg pytle zradla a nejaké pamlsky, jelikoz do dnes nic neprišlo psala jsem email, na to mi bylo napsano ze teprve naskladnili nejaký z tech pamlsku a ze co nejdríve bude expedováno, kdybych to bývala věděla řekla bych at to pošlou bez nich ,bohužel jsem napsala, ze doufám ze to dorazi co nejdrív jinak budu muset objednávku stornovat a objednat jinde ,jelikož mi žrádlo dochází,bez vysvětlení mi byla objednávka stornována od vás ,bylo to za 1747kč coz myslím není málo, objednala jsem tudíž jinde a uz nemam ani chut u vás znova nakupovat, mrzi me to ale takhle by se asi chovat uplně nemělo s pozdravem Perlová

    zobrazit odpověď (1)

  • 20.11.17

    Alexandra Strnadová

    Dobrý den souhlasím s paní Hodulíkovou níže, expedice od Vás okamžitě ,ale dopravce Geis už podruhé sdělil, že dnes dopravuje a zboží nemám doma, stanovený termín je k ničemu a když se snažím s dopravcem spojit tak telefon vypne. Tento dopravce Vám kazí jméno, příště už budu velmi zvažovat, zda si u Vás objednám zboží. S pozdravem Strnadová

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace