Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 70300 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

dobry den prosim poradite mi jak a co koupit na blechy pro psa i v domacnosti de…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 11.02.18

    Jan Plánka

    Dobrý den. Již několikrát se mi stalo, že objednané konzervy od Vás přišly rozbité. Proto jsem od Vás delší dobu zboží neodebíral. Tento měsíc jsem se přesto rozhodl u Vás nakoupit opět konzervy. Zboží bez problému přišlo, ale konzervy byly opět potlučené a u šestí konzerv bylo vyražené víčko a obsah vytékal opět do balíku. Vím, že chyba bude zřejmě u dopravce, ale já nemohu zboží kontrolovat na ulici a většinou na to nemám ani čas. přijdu na to až doma, kdy balík vybaluji. Mrzí mne to, byl jsem z Vaší službou jinak spokojen, ale rozhodl jsem se již od Vás zboží neodebírat. Žádám Vás teda tímto o vymazání mých údaju .Přeji pěkný den. Jan Plánka

    zobrazit odpověď (1)

  • 09.02.18

    Josef Švorčík

    Dobrý den chci se zeptat na praci

    zobrazit odpověď (1)

  • 06.02.18

    Renáta Pavlíčková

    Dobrý den, do dnešního dne mi nebyla doručena předchozí, již uhrazená objednávka. Chtěla bych Vás proto upozornit na to, že trvám na splnění a doručení objednaného zboží. V případě že mi zboží nebude doručeno podle uskutečněné a zaplacené objednávky, budu se muset obrátit na příslušné orgány, které by sjednaly nápravu. Renáta Pavlíčková

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.02.18

    Miloslava Kovalovská

    Dobrý den přeji. Slíbili jste že nejpozději do 31.1.2018 dostaneme za vyplnění dotazníku 100 bodů. Dnes je 1.2.2018 a nikde nic. Kovalovská

    zobrazit odpověď (1)

  • 31.01.18

    Marketa Provaznikova

    Dobrý den, již jednou jsem se ptala na naskladnění granulí N&D GF Quinoa Dog Skin & Coat Duck & Coconut 2,5 kg.Přislíbili jste mi, že je naskladníte..Přesto po týdnu stále v nabídce nebyli a do dnešního dne stále nejsou :( Budou tedy v nabídce? Zatím mě nutíte objednávat graule pro mě i sousedku objednávat jinde. Děkuji Provazníková

    zobrazit odpověď (1)

  • 23.01.18

    markéta kačerová

    Dobrý den, nejde mi uplatnit slevový kód. M.kačerová

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.01.18

    Petra Nývltová

    Dobrý den, jak mám postupovat při reklamaci ? 23.10.17 jsem objednala zboží, které nefunguje a chtěla bych ho vyměnit, č.fa 1170051329 , zboží : Obojek USB/svíticí ČERVENÝ - 2,5cm/40-50cm 7100172 | 13071/08952 děkuji Nývltová

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.01.18

    Václav Kučera

    Dobrý den, chci se zeptat na stav objednávky 1180002354. Podle Vašeho vyjádření mělo dojít k naskladnění chybějícího zboží 17.1.a dosud jsem nedostal jiné vyjádření, prosím tedy o reakci na můj email nebo telefon. Děkuji Kučera

    zobrazit odpověď (1)

  • 19.01.18

    Marta Jilichová

    Prosím povolte platbu kartou při dodání přepravní službou. Někdy je komplikované mít hotovost.

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.01.18

    Michal Durdík

    V objednávce č. 1180001993 jsem místo pedigree denta stix dostal nějaké pedigree rodeo :-(

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace