Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den,máme 1 rok a půl čivavu a pejsek je zvyklý na petkult granule,ale z ni…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

Nové komentáře mohou zadávat jen přihlášení zákazníci. Prosím zaregistrujte se. Děkujeme.

Seznam příspěvků

  • 23.08.17

    Lenka Pelíšková

    Dobrý den. Chtěla bych požádat ,aby jste piškoty nedávali pod konzervy ! Objednala jsem tři balíčky piškotů pro psy a přišla mi piškotová drť :D Děkuji Pelíšková

    přidat odpověď

  • 20.08.17

    jaromir šugárek

    ruším objednávku či.1170039407 ze dne 15.8 2017 pro váš nezajem.

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.08.17

    Eva Lorencová

    Dobrý den, dne 11.8. jsem si u Vás objednala pamlsky pro psy, č. objednávky 1170038675. Měli jste nabídku Brit let´s dog 2+1 zdarma, vybírala jsem schválně takové pamlsky, které vyhovují mému psu (je to velké plemeno, takže jsem nechtěla žádné malé kousky), objednala jsem tedy 2x Brit Munchin mineral a 2x Brit Brushin bone a očekávala jsem, že zašlete 1ks zdarma od každého druhu, místo nich jsem obdržela 2x Brit Spirulina clean, které jsou super malé a velký pes si s nimi asi těžko vyčistí zuby. Objednávám u Vás každý měsíc více věcí, byla bych ráda, kdyby se tohle již neopakovalo a pokud jste tohle zboží již neměli, uvítala bych, kdyby mě o tom alespoň někdo informoval! S pozdravem Lorencová

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.08.17

    Hana Hřebíčková

    Dobrý den. Při vytváření nové objednávky jsem si všimla, že se špatně násobí věrností body. Za CALIBRA cat konz. KITTEN kuře/kuř.srdíčka - 200g by měly být 2 body, ale když dám do košíku 6 ks, tam mi to dá jen 9 bodů. U CALIBRA cat konz. SENSITIVE krůta/losos - 200g, by také měly být 2 body a při 6 ks, to dá 10 bodů. Již jsem toto zboží už několikrát objednávala a byla bych tímto o body krácena. Děkuji Hřebíčková

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.08.17

    Milan Pflanzer

    Dobrý den. Kočička nám onemocněla - propuklo u ní naplno onemocnění močových cesta a ledvinové kameny. Veterinář jí předepsal dietu Hills / kd. Máte je v nabídce s poznámkou - na veterinární předpis. Je to pouze upozornění, nebo předpis vyžadujete ? Jak postupovat ? Děkuji.

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.08.17

    Ivana Dutá

    Dobrý den, objednávám si další granule a doposud mi nepřišly jedny z minulé objednávky pro čivavu, nebyly na skladě, tak prosím přiložit, již jsou zaplacené . Pokud mohu poprosit o odměrky na krmivo pro čivavy a labradory. Děkuji Dutá

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.08.17

    Marie Foltisová

    Dne 1.8.2017 mi propadl slevový kupón (15% sleva) na krmení Petkult, dá se prodloužit? Chtěla bych si objednat nové velké balení a to s předstihem, aby nedošlo k nepříjemné situaci s dodáním zboží jako posledně. Děkuji za odpověď.

    zobrazit odpověď (1)

  • 10.08.17

    Vít Panáček

    Dobrý den, poslal jsem vám objednávku, pořád čekám na dodání, vždy beru dobírkou a te´d vidím, je tam platba převodem předem. Pošlete to dobírkou, nevím jka k této situaci došlo. Panáček Vít

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.07.17

    Marta Unzeitigová

    Srdečně děkuji za milý a potěšující dárek k mým jmeninám v podobě připsání věrnostních bodů. Brzy učiním objednávku a boty proměním za dáreček pro moje čtyřnohé miláčky. S poděkováním a přáním hezkého dne Marta Unzeitigová

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.07.17

    Jaroslava Martinková

    Objednání zboží na vašem webu pro běžného koncového uživatele neIT pracovníka je čím dále obtížnější. Nepochybuji o tom, že vaši IT pracovníci jsou velice schopni, ale jejich produkt je už natolik sofistikovaný, že to začíná běžnému koncovému uživateli občas vadit. Myslím, že problematice komunikace s běžným koncovým uživatelem docela rozumím, a proto vám navrhuji následující: Požádejte běžného majitele zvířátka, který u vás ještě nikdy nenakupoval, aby toto provedl za vaší asistence. S běžnými problémy jako je zapomenutí hesla a pod. Jedině tak se dozvíte, jak je celý váš systém přehledný a uživatelsky natolik přívětivý, aby neodradil eventuálního zájemce o nákup. Bude-li se váš web stále zesložiťovat, jako je tomu v poslední době, přejdeme k jinému dodavateli. Uvědomte si, že s webem pracujeme tak 2-3x ročně, čili si to nepamatujeme. S pozdravem Martinek

    zobrazit odpověď (2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace