Kniha přání a stížností
Adéla Linhartová
Dobrý den, 13.1. jsem si objednala granule pro psa, bylo zde napsáno odeslání do 24hodin. Granule mi dorazili až dnes po 6. dnech. Když už musíme tak dlouho čekat, tak bych ocenila, kdyby mi přišlo zboží které jsem si objednala a předem zaplatila. Po rozbalení krabice jsme zjistili, že místo Mini adult nám došlo Medium a hračka, co jsme objednali se ihned rozpadla. Mám tedy dotaz, dá se to ještě nějak vyřešit nebo se s tím mám smířit a příště nakoupit jinde?
Věra Schnaubeltová
Dobrý den,mám dotaz budou se ještě vyrábět masové kapsičky veterinary urinary s/o pro kočky.Jinou značku mi bohužel nechce jíst.Děkuji za odpověď Schnaubeltová
Ludmila Fuksová
Dobrý den, chtěla jsem upravit údaje v registraci - přesně uvést jinou mailovou adresu. Bohužel mohu ve svých údajích udělat jedinou změnu, a to změnit heslo - a to nepotřebuju... Co kdybych potřebovala změnit třeba dodací adresu nebo příjmení? Proč to není možné - jsou to přece moje údaje a měla bych mít možnost je sama spravovat??? Ludmila Fuksová
Jana Cheníčková
děkuji moc za výbornou nabídku krmiva. Našim kočičkám moc chutnají Vámi prodávané konzervičky a granulky. Jsem moc spokojená. Ráda bych také poděkovala za dáreček pro kočičky, které jsme obdrželi k nákupu. Je to milé a moc děkujeme. Jana cheníčková, Nejdek
Michal Král
Dobrý den, máte informace od výrobců, resp. dodavatelů o změnách složení krmení pro psy? Kupuji pravidelně již dva roky Brit Care dog Grain free Sensitive - 12kg a poslední objednávka obsahovala granule jiného odstínu a pes má po nich horší trávení.
Yvona Kraftová
Dobrý den, balík potřeb pro naši kočku jsme obdrželi v pořádku a chtěla bych moc poděkovat pánům z expedice za skvělý písemný pozdrav. Balík jsem rozbalovala se synem, moc jsme se nasmáli. Trenéři Hnátek a Pavel nemají chybu :-). Ještě jednou děkujeme a jen tak dál. Y
Helena Drbohlavová
prosím, ke kterým balením Brit Care je 3kg balení zdarma?
Jaroslav Kubový
Dobrý den, objednala jsem si dnes 11.3.2019 zboží v ceně 1.199,- Kč. Zadala jsme špatně formu úhrady. Prosím o zaslání údajů k úhradě převodem z účtu (ne spěšně) děkuji Kubový J.
Alena Šnajdrová
Nepřišel mi slevový kod na první objednávku. Alena Šnajdrová
VENUŠE KROULÍKOVÁ
Dobrý den, jen jsem se chtěla zeptat, proč mi všechny zprávy (nabídky) od Vás padají do spamu ? Díky za odpověď Kroulíková V.