Kniha přání a stížností

Vlastimil Křížek

24.01.19

Dobrý den, velice rád bych uvítal ve vaší nabídce psích granulí Royal Canin řadu Veterinary Diet, konkrétně krmivo Renal RF 14. Děkuji. V. Křížek

Přidat odpověď

Olga Hartmanová

22.01.19

Dobrý den, v pondělí objednáno 6 pytlů granulí. Dnes-úterý-nějaká paní volala, že závoz máte v pátek a doručíte granule tedy v pátek. Když jsem se zeptala na orientační čas, řekla že neví, prý kolik lidí si ještě objedná. Když jsem po půl hodině volala nazpět 3krát !! nikdo telefon nezvedá !!! Proč tedy píšete odeslání do 24 hodin? a když máte granule na skladě proč je místo telefonní komunikace nepošlete !!-tak jak byla objednávka zde- službou PPL !!! Budu bez granulí a musím koupit jinde další pytel !!

Zobrazit odpověď (1)

Alena Hájková

22.01.19

Dobrý den. Dovolat se k vám nemohu, tak to napíši Mohli by jste mi sdělit, kde je moje objednávka. Odeslána byla jak je tu napsáno 18.1., ale dosud nedorazila. Jídlo pro kočku tak dokupuji po jednotlivých kusech, což je pro mě nevýhodné. Navíc nevím proč nebere telefon, když volám již od 8 hod. a je 8.30. Prosím o okamžitou odpověď. protože nevím co se děje. Děkuji Alena Hájková.

Zobrazit odpověď (1)

Iva Čuhelová

16.01.19

Dobrý den,mám dvě fenečky,Enyu havanská fenka,sterilní ,kříženku yorkaymaltez jsou zhruba stejně staré a stejně váží 5kg,jen Enya je o pár cm delší a kocoura Garfielda doslova, máme z útulku taky kastrovaný,křížený briťák,10-kg mazlení tulení a lásky,který byl postřelen,ale vzali jsme si ho s vědomím ,že je to nemocné zvíře,ale za ty dva roky nám to vrátil 1000x.S tímto musíme vybírat krmení jak pro holky ,tak i pro našeho macika.Zdraví Iva Čuhelová

Přidat odpověď

veronika jirkova

09.01.19

Dobrý den, mám u Vás objednavku z 30.12. a stále ještě nedorazila. můžete s tím něco udělat,jsem Vami dost zklamana, je to už po několikaté,Jirkova V.

Přidat odpověď

Renata Bednařová

06.01.19

Dobrý den, 2.1.2019 jsem si u vás objednala granule. Na svých stránkách máte napsáno, že objednávku expedujete do 24 hodin, ale u mé objednávky je stále napsáno, objednávka přijata. Zítra je 7.1. a já bych opravdu nutně objednávku již potřebovala doručit. Děkuji Bednářová

Přidat odpověď

Lenka Harantová Štarmanová

02.01.19

Dobrý den, dne 19.12 jsem objednala krmení BRIT CARE dog ne ADULT large 12 KG 2 kusy, číslo objednávky 1180055217, balík na poštu na dobírku...dne 22.12 jsem vyzdedla balík, ale byl tak jen jeden kus 12 kg, ne dva... ihned jsem volala, k Vám a nechávala vzkaz na zázamníku na čísle 491 424 016, nemohu se k Vám dovolat. Potřebuji nutně poslat i druhý balík krmení, který jsem již zaplatila. Děkuji Harantová Štarmanová

Přidat odpověď

Zbyněk Štěpán

02.01.19

Dobrý den.24.12.jsem si objedala granule pro psy,ale ještě nepřišel ani email,že je posíláte,přitom píšete,že expedujete do 24 hodin?

Přidat odpověď

Karel Hobsil

11.12.18

Dobry den dnes jsem objednal granule1180053745 pro psa omylem jsem spletl fakturacni adresu a nemuzu se k vam dovolat

Přidat odpověď

Barbora Hermanová

10.12.18

Dobrý den, v balíku chybí vodítko Flexi Giant za 1.045 CZK. Psala jsem vám včera večer mail, byla sic neděle, ale dnes je pondělí po poledni a stále žádná odezva. Doufám, že jde o omyl v předvánočním shonu a že se toho vodítka brzy dočkám. Má to být dárek pro psí útulek ForDogs. S pozdravem Barbora Hermanová

Zobrazit odpověď (2)