Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 70300 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý deň! Prosím o poradenie: Mám 13-ročnú fenku Írskeho setra, ktorá je síce …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 26.02.18

    Marie Hýsková

    Dobrý den, ráda bych věděla zda a kdy bude možné u vás opět objednat krmivo pro hlodavce zn. Burgess. Děkuji za odpověď

    zobrazit odpověď (2)

  • 25.02.18

    Eva Žabková

    Dobrý den, kdy bude možné u vás zakoupit antipar. spot-on BOB MARTIN clear CAT ?

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.02.18

    Vladimíra Broftová

    Dobrý den, dnes mi byla doručena zásilka. Sice později, než je u vás zvykem, ale budiž. Konzervy lehce poškozené, budiž. Ale to ,že jste mi poslaly dentální tyčinky PETKULT ,očividně už delší dobu v rozbitém , roztrhaném ,ledabyle slepeném obalu, mi přijde od vás neprofesionální. Tyčinky jsou tak tvrdé, že nejsou na 'čištění' zubů ,ale na vylámání . Prostě dlouhodobým otevřením jsou vyschlé. Pracovník, který zásilku kompletoval, toto musel stoprocentně vidět! Zboží mám vyhrocené,foto mohu poslat. Zboží posílat nebudu ,stálo by mě to více, než koupě nového. Doufám, že k problému zaujmete správný postoj , nejlépe pošlete nové zboží. Děkuji Vladimíra Broftová číslo objednávky:1180007896

    zobrazit odpověď (1)

  • 11.02.18

    Jan Plánka

    Dobrý den. Již několikrát se mi stalo, že objednané konzervy od Vás přišly rozbité. Proto jsem od Vás delší dobu zboží neodebíral. Tento měsíc jsem se přesto rozhodl u Vás nakoupit opět konzervy. Zboží bez problému přišlo, ale konzervy byly opět potlučené a u šestí konzerv bylo vyražené víčko a obsah vytékal opět do balíku. Vím, že chyba bude zřejmě u dopravce, ale já nemohu zboží kontrolovat na ulici a většinou na to nemám ani čas. přijdu na to až doma, kdy balík vybaluji. Mrzí mne to, byl jsem z Vaší službou jinak spokojen, ale rozhodl jsem se již od Vás zboží neodebírat. Žádám Vás teda tímto o vymazání mých údaju .Přeji pěkný den. Jan Plánka

    zobrazit odpověď (3)

  • 09.02.18

    Josef Švorčík

    Dobrý den chci se zeptat na praci

    zobrazit odpověď (1)

  • 06.02.18

    Renáta Pavlíčková

    Dobrý den, do dnešního dne mi nebyla doručena předchozí, již uhrazená objednávka. Chtěla bych Vás proto upozornit na to, že trvám na splnění a doručení objednaného zboží. V případě že mi zboží nebude doručeno podle uskutečněné a zaplacené objednávky, budu se muset obrátit na příslušné orgány, které by sjednaly nápravu. Renáta Pavlíčková

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.02.18

    Miloslava Kovalovská

    Dobrý den přeji. Slíbili jste že nejpozději do 31.1.2018 dostaneme za vyplnění dotazníku 100 bodů. Dnes je 1.2.2018 a nikde nic. Kovalovská

    zobrazit odpověď (1)

  • 31.01.18

    Marketa Provaznikova

    Dobrý den, již jednou jsem se ptala na naskladnění granulí N&D GF Quinoa Dog Skin & Coat Duck & Coconut 2,5 kg.Přislíbili jste mi, že je naskladníte..Přesto po týdnu stále v nabídce nebyli a do dnešního dne stále nejsou :( Budou tedy v nabídce? Zatím mě nutíte objednávat graule pro mě i sousedku objednávat jinde. Děkuji Provazníková

    zobrazit odpověď (1)

  • 23.01.18

    markéta kačerová

    Dobrý den, nejde mi uplatnit slevový kód. M.kačerová

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.01.18

    Petra Nývltová

    Dobrý den, jak mám postupovat při reklamaci ? 23.10.17 jsem objednala zboží, které nefunguje a chtěla bych ho vyměnit, č.fa 1170051329 , zboží : Obojek USB/svíticí ČERVENÝ - 2,5cm/40-50cm 7100172 | 13071/08952 děkuji Nývltová

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace