Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 18:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 88750 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

vzala jsem si domů kočičku 3-4 roky, která žila na ulici. Ač dostává kvalitní st…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 03.10.18

    Oleksandr Aleksyeyev

    Dobry den, v vašem objednal zboži č.ob.1180039454 v cene 604 kč čekal na tu objednavku od 14.10.2018 tak i nedostal musil zrušit,napsal email o vraceni peniz do ted na učtu tak i ne mam.Tak jak dlouho na to čekat.Nemam proste radosti od vašeho obchodu, ne doporučival nikomu.

    přidat odpověď

  • 02.10.18

    Michaela Maierová

    Dobrý den ve Vašem obchodě jsem se rozhodla nakoupit poprvé . Postupovala podle pokynu a žádný kod na 100 slevu mi nepřišel . Sleva -100Kč při objednávce nad 999Kč. Získáte ji po přihlašení svého e-mailu do newsletteru na krmeni.cz. Děkuji za info Maierová

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.09.18

    Marta Buličková

    Dobrý den, s poslední dodávkou zboží jsem nebyla spokojena. Pamlsky pro kočku ( v plastovém kelímku) a masové kousky pro psa byly rozsypané a pomíchané po celém balíku. zásilka nebyla celá pro mě a tyto pamlsky byly zrovna pro sousedku. Tak jsem si je musela ponechat

    zobrazit odpověď (1)

  • 28.09.18

    Bohdan Šprencl

    Bývali jste o 1 den rychlejší .... Bohužel už nemám důvod váš obchod chválit.

    přidat odpověď

  • 19.09.18

    Lesja Pavelková

    Uvádíte rychlé vyexpedování zboží a to do 24 hod, po objednání zboží neobdržela jsem žádný informační email o potvrzení objednávky. Po 26 hod jsem se telefonicky dotazovala na stav objednaného zboží, na což mi bylo odpovězeno, že pokud je skladem, bude ještě dnes vyexpedované. Tak na co klamavá informace, že se zboží vyskladňuje do 24 hod? Poučení pro mně pro další nákupy - NEVĚŘIT všemu, co se uvádí na stránkách !!!

    přidat odpověď

  • 13.09.18

    Eva Novotná

    Dobrý večer, po několik let jsem kupovala našemu psovi granule Puffins podle vývoje a stárnutí a nyní zjišťuji, že nejsou v nabídce. Je to dočasný nebo trvalý stav ? Děkuji Novotná

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.09.18

    Šárka Strnadová

    Dobrý den, chci se zeptat, zda postroj doodlebone chladici je i pro střední až velké psy? Děkuji předem za odpověď

    zobrazit odpověď (1)

  • 02.09.18

    Martina Koudelková

    proč mi nebyla odečtena nedělní 2.9. akce na Brit Care 205%? děkuji Koudelková

    zobrazit odpověď (1)

  • 31.08.18

    Kateřina Loužecká

    Dobrý den. Nenakupuji u Vás dlouho, ale rozhodla jsem se nakupovat jen od Vás. S dodáním balíčků jsem byla vždy spokojená a pokud jste něco neměli, vždy jsem se domluvila s někým po e-mailu. Jediné co bych vytkla, je dost malý výběr steliva. Bohužel jediným důvodem proč nakupuji i jinde je právě to Stelivo. Pokud by jste svou nabídku obohatily o Tigerino nebo Biokat's určitě by to nebylo na škodu. Nejsou to sice nejlepší značky, ale pokud se člověk stará o bezprizorní kočky, záleží mu hlavně na velikosti balení a ceně. Hezký den.

    přidat odpověď

  • 17.08.18

    JIri Zelenka

    Nakupuji u vás již několik let. Vždy jsem byl spokojený se sortimentem, kvalitou i rychlostí vyřízení. Bohužel, byla to moje poslední objednávka, neboť se nehodlám smířit s tím, že naposledy jsem zaplatil za balíček 4x8l Cat clinu takřka o 100% víc, než když jsem si objednal tyto balíčky 2. Neobstojí ani argument o množstevní slevě, když uvádíte, že všechny ostatní produkty nejsou na skladě, když objednávka 8x8l Cat clinu, se skládala ze 2 balíků nyní dodávaného 4x8l

    zobrazit odpověď (2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace