Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 1350 Kč.
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, mám fenku šeltie, váží 10 kg. Nyní je v 5. týdnu březosti, čeká 7 ště…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 01.10.17

    Jana Žigová

    Dobrý den, neplánujete zařadit do sortimentu jodové perličky pro Andulky. Děkuji Jana

    zobrazit odpověď (1)

  • 27.09.17

    Jaroslava Pourová

    Dobrý den, mám dotaz k dietě od Trovet. Od března je náš kocour na této stravě Trovet Rabit konzervy + stejné granule. Naštěstí mu zachutnala, přestal se drbat a vypadalo to, že dieta zabrala. Nyní v poslední objednávce mi připadají konzervy od pohledu jako by byly jiného složení (nějaké oranžové kousky a i konzistence mi přijde jiná!!) Nezměnil výrobce nějak složení?? Nerada bych, aby se alergie vrátila. Předem děkuji za odpověď. J. Pourová

    přidat odpověď

  • 19.09.17

    Radka Steinochrová

    Prosím, uvádějte u zboží pravdivě, zda je nebo není skladem. Objednala jsem granule NUTRAGOLD cat INDOOR - 3kg (objednávka 1170044549), přestože je uvedeno, že jsou skladem, nemáte je. Děkuji R. Steinochrová

    zobrazit odpověď (2)

  • 28.08.17

    Ivan Petrov

    Jelikož zboží v objednávce č.: 1170039370 není skladem je možné změnit sortiment za FROLIC HOVĚZÍ + zelenina 2x4kg? Pokud to je možně bude změna vítána. Děkuji Ivan Petrov

    zobrazit odpověď (1)

  • 23.08.17

    Lenka Pelíšková

    Dobrý den. Chtěla bych požádat ,aby jste piškoty nedávali pod konzervy ! Objednala jsem tři balíčky piškotů pro psy a přišla mi piškotová drť :D Děkuji Pelíšková

    zobrazit odpověď (1)

  • 20.08.17

    jaromir šugárek

    ruším objednávku či.1170039407 ze dne 15.8 2017 pro váš nezajem.

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.08.17

    Eva Lorencová

    Dobrý den, dne 11.8. jsem si u Vás objednala pamlsky pro psy, č. objednávky 1170038675. Měli jste nabídku Brit let´s dog 2+1 zdarma, vybírala jsem schválně takové pamlsky, které vyhovují mému psu (je to velké plemeno, takže jsem nechtěla žádné malé kousky), objednala jsem tedy 2x Brit Munchin mineral a 2x Brit Brushin bone a očekávala jsem, že zašlete 1ks zdarma od každého druhu, místo nich jsem obdržela 2x Brit Spirulina clean, které jsou super malé a velký pes si s nimi asi těžko vyčistí zuby. Objednávám u Vás každý měsíc více věcí, byla bych ráda, kdyby se tohle již neopakovalo a pokud jste tohle zboží již neměli, uvítala bych, kdyby mě o tom alespoň někdo informoval! S pozdravem Lorencová

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.08.17

    Hana Hřebíčková

    Dobrý den. Při vytváření nové objednávky jsem si všimla, že se špatně násobí věrností body. Za CALIBRA cat konz. KITTEN kuře/kuř.srdíčka - 200g by měly být 2 body, ale když dám do košíku 6 ks, tam mi to dá jen 9 bodů. U CALIBRA cat konz. SENSITIVE krůta/losos - 200g, by také měly být 2 body a při 6 ks, to dá 10 bodů. Již jsem toto zboží už několikrát objednávala a byla bych tímto o body krácena. Děkuji Hřebíčková

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.08.17

    Milan Pflanzer

    Dobrý den. Kočička nám onemocněla - propuklo u ní naplno onemocnění močových cesta a ledvinové kameny. Veterinář jí předepsal dietu Hills / kd. Máte je v nabídce s poznámkou - na veterinární předpis. Je to pouze upozornění, nebo předpis vyžadujete ? Jak postupovat ? Děkuji.

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.08.17

    Ivana Dutá

    Dobrý den, objednávám si další granule a doposud mi nepřišly jedny z minulé objednávky pro čivavu, nebyly na skladě, tak prosím přiložit, již jsou zaplacené . Pokud mohu poprosit o odměrky na krmivo pro čivavy a labradory. Děkuji Dutá

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace