Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 17:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 120100 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, mám fenečku Zlaty retrívr 6,5 roku a byla ji zjíštěna snížená funkce …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 22.01.19

    Olga Hartmanová

    Dobrý den, v pondělí objednáno 6 pytlů granulí. Dnes-úterý-nějaká paní volala, že závoz máte v pátek a doručíte granule tedy v pátek. Když jsem se zeptala na orientační čas, řekla že neví, prý kolik lidí si ještě objedná. Když jsem po půl hodině volala nazpět 3krát !! nikdo telefon nezvedá !!! Proč tedy píšete odeslání do 24 hodin? a když máte granule na skladě proč je místo telefonní komunikace nepošlete !!-tak jak byla objednávka zde- službou PPL !!! Budu bez granulí a musím koupit jinde další pytel !!

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.01.19

    Alena Hájková

    Dobrý den. Dovolat se k vám nemohu, tak to napíši Mohli by jste mi sdělit, kde je moje objednávka. Odeslána byla jak je tu napsáno 18.1., ale dosud nedorazila. Jídlo pro kočku tak dokupuji po jednotlivých kusech, což je pro mě nevýhodné. Navíc nevím proč nebere telefon, když volám již od 8 hod. a je 8.30. Prosím o okamžitou odpověď. protože nevím co se děje. Děkuji Alena Hájková.

    zobrazit odpověď (1)

  • 16.01.19

    Iva Čuhelová

    Dobrý den,mám dvě fenečky,Enyu havanská fenka,sterilní ,kříženku yorkaymaltez jsou zhruba stejně staré a stejně váží 5kg,jen Enya je o pár cm delší a kocoura Garfielda doslova, máme z útulku taky kastrovaný,křížený briťák,10-kg mazlení tulení a lásky,který byl postřelen,ale vzali jsme si ho s vědomím ,že je to nemocné zvíře,ale za ty dva roky nám to vrátil 1000x.S tímto musíme vybírat krmení jak pro holky ,tak i pro našeho macika.Zdraví Iva Čuhelová

    přidat odpověď

  • 09.01.19

    veronika jirkova

    Dobrý den, mám u Vás objednavku z 30.12. a stále ještě nedorazila. můžete s tím něco udělat,jsem Vami dost zklamana, je to už po několikaté,Jirkova V.

    přidat odpověď

  • 06.01.19

    Renata Bednařová

    Dobrý den, 2.1.2019 jsem si u vás objednala granule. Na svých stránkách máte napsáno, že objednávku expedujete do 24 hodin, ale u mé objednávky je stále napsáno, objednávka přijata. Zítra je 7.1. a já bych opravdu nutně objednávku již potřebovala doručit. Děkuji Bednářová

    přidat odpověď

  • 02.01.19

    Lenka Harantová Štarmanová

    Dobrý den, dne 19.12 jsem objednala krmení BRIT CARE dog ne ADULT large 12 KG 2 kusy, číslo objednávky 1180055217, balík na poštu na dobírku...dne 22.12 jsem vyzdedla balík, ale byl tak jen jeden kus 12 kg, ne dva... ihned jsem volala, k Vám a nechávala vzkaz na zázamníku na čísle 491 424 016, nemohu se k Vám dovolat. Potřebuji nutně poslat i druhý balík krmení, který jsem již zaplatila. Děkuji Harantová Štarmanová

    přidat odpověď

  • 02.01.19

    Zbyněk Štěpán

    Dobrý den.24.12.jsem si objedala granule pro psy,ale ještě nepřišel ani email,že je posíláte,přitom píšete,že expedujete do 24 hodin?

    přidat odpověď

  • 11.12.18

    Karel Hobsil

    Dobry den dnes jsem objednal granule1180053745 pro psa omylem jsem spletl fakturacni adresu a nemuzu se k vam dovolat

    přidat odpověď

  • 10.12.18

    Barbora Hermanová

    Dobrý den, v balíku chybí vodítko Flexi Giant za 1.045 CZK. Psala jsem vám včera večer mail, byla sic neděle, ale dnes je pondělí po poledni a stále žádná odezva. Doufám, že jde o omyl v předvánočním shonu a že se toho vodítka brzy dočkám. Má to být dárek pro psí útulek ForDogs. S pozdravem Barbora Hermanová

    zobrazit odpověď (2)

  • 06.12.18

    Iveta Dobrozemska

    Dobry den,chtěla bych Vás poprosit ,udělala jsem si u Vás objednávku číslo 1180052729 granule pro psi a spletla jsem si platbu,kterou jsem chtěla zaplatit hotove ne převodem,je možne si tuhle objednávku dát dobirkou?BRIT dog Premium By Nature ADULT M - 15kg 809,-kč Vím,že s dobírkou to bude o 20,-kč dražsi -dekuji za odpoved s pozdravem Dobrozemská Volala jsem Vám,ale nedovolala jsem se,dekuji předem za brzké vyřízení.

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace