Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 55450 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, potřebuji doporučit krmivo granule pro psíka Bišon, stáří 18 měsíců, …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 04.01.18

    Eva Dorazilová

    2.1. jsem objednávala zboží vše uvedeno skladem 4.1 oznámeno že něco není slíben email a nic a po mé kontrole objednaného zboží je vše uvedeno skladem tak to nějak nechápu # 1180000305

    zobrazit odpověď (2)

  • 04.01.18

    Eva Dorazilová

    dobrý den které zboží z mé objednávky # 1180000305 není skladem? při objednání vybírám pouze to co uvádíte skladem nechci pokaždé čekat Dorazilová

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.12.17

    Marcela Svojanovská

    Objednávka přijata 14.12.2017 v 6.31. Objednáno pouze zboží, které bylo skladem. 18.12. v pondělí v 16.00 mi nikdo nebyl schopen říci stav objednávky, případně aktualizovat objednávku podle toho, co je skladem, ani to, kdy mi jsou schopni podat nějaké informace. Chápu, že je před vánočními svátky a expedice do 24 hodin je problém, ale po 3 pracovních dnech nikdo neví, v jakém stavu je objednávka. Minulá předvánoční objednávka proběhla absolutně bez problémů, proto jsem zde objednával opět. Jsem však velmi zklamán. Svojanovský Tomáš

    zobrazit odpověď (1)

  • 17.12.17

    veronika vrecionová

    Dobrý den, prosím o informace ohledně mé objednávky č.1170059167 ze dne 5.12. Děkuji Vrecionová

    zobrazit odpověď (1)

  • 17.12.17

    veronika vrecionová

    Dobrý den. Mám dotaz ohledně objednávky č. 1170059167 ze dne 5.12. Kdy bude zaslána? Děkuji Vrecionová

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.12.17

    Jiřina Vratislavová

    Do dnešního dne stále nedodáno (od objednání uplynulo již 10 dnů), ani žádná další informace...kde je Vaše slibované "expedujeme do 24 hodin"? Vratislavová

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.12.17

    Ladislava Kristová

    Dobrý den, proč nabízíte nové krmivo Petkult, když nemáte malá balení. Já mám barevného boloňského psíka, fenečku, která váží, když dobře baští, nejvíce 2,80 kg. A jak jsem viděla, malá balení jsou dlouhodobě nedostupná. S pozdravem Ladislava Kristová

    zobrazit odpověď (1)

  • 11.12.17

    Jaroslav Egermayer

    Dobrý den,ruším svoji objednavku čislo 1170059392,děkuji za pochopeni,objednám si krmení v lednu děkuji Egermayer

    zobrazit odpověď (1)

  • 10.12.17

    Mila Zajícová

    Dobrý den, nemohly by být granule Prins Resist Calm v menším balení než 3 kg ? Třeba 400 g nebo jako vzorečky k vyzkoušení po 10 dkg. Co pak s 3 kg granulí, když pejskovi nebudou chutnat ??

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.12.17

    Petr Doležal

    Dobrý den, dne 28.11. jste údajně předali moji objednávku č. 1170057146 přepravci-České poště. Stále marně čekám na dodání. Kde je prosím chyba ? Proč svěřujete přepravu Česká poště, jestliže není schopna tuto přepravu zajistit ? Děkuji Doležal

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace