Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 52200 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, na srsti mé feny RR se objevila okrouhlá místa téměř bez srsti. Jsou …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 20.11.17

    Alexandra Strnadová

    Dobrý den souhlasím s paní Hodulíkovou níže, expedice od Vás okamžitě ,ale dopravce Geis už podruhé sdělil, že dnes dopravuje a zboží nemám doma, stanovený termín je k ničemu a když se snažím s dopravcem spojit tak telefon vypne. Tento dopravce Vám kazí jméno, příště už budu velmi zvažovat, zda si u Vás objednám zboží. S pozdravem Strnadová

    zobrazit odpověď (1)

  • 19.11.17

    Hana Hodulíková

    S Vaším eshopem jsem spokojená, bohužel se to nedá říct o přepravci Geis. Už 2 x se mi stalo, že měl být balíček doručen (přišlo i upozornění v sms, kdy budou balíček doručovat), ale zásilku jsem obdržela až následující den. U další objednávky mi jeden den přišlo oznámení, že balík bude z technických důvodů doručen další den, další den mi přišlo upozornění v jakém rozmezí bude balík doručen a stejně nedorazil. Balík měl být doručen 15. 11. a stále ho nemám. Z důvodu zachování přízně zákazníků by jste měli zauvažovat o jiném přepravci. Hodulíková

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.11.17

    Kateřina Kulovaná

    Důrazně NEDOPORUČUJI tento obchod! 22. 10. 2017 – Odeslána obejdnávka krmeni.cz, přišel e-mail o potvrzení objednávky 23. 10. 2017 – Přišel mi e-mail, že není skladem jeden výrobek, který na stránkách byl uveden jako skladem 24. 10. 2017 – Odepisuji na tento e-mail, přichází mi odpověď, že zboží bude tedy nahrazeno a objednávka bude odeslána 27. 10. 2017 – Dorazila objednávka, píšu e-mail, že 600g pamlsků dorazilo rozsypaných po celé krabici a pytel s granulemi natržený, odesílám fotodokumentaci e-mailem. E-mailem se mi dostalo odpovědi, cituji: „Pytle takto máme už od výrobce, jestli budete mít zájem můžeme Vám nafotit ostatní balení.“ Nutno říct, že na toto poškození pytlů mě nikdo předem neupozornil, ani se nejednalo o zlevněné zboží. 29. 10. 2017 – Odepisuji na email, že pytle určitě nepřišly děravé z výroby a znovu posílám opět požadovanou fotodokumentaci. 30. 10. 2017 – Znovu je mi odpovězeno, že pytle s dírami od výrobce mohou nafotit. Toť vše. 31. 10. 2017 – Po otevření pytle a odebrání cca 300g granulí jsem zjistila, že granule jsou plesnivé. Ihned o tomto informuji krmeni.cz prostřednictvím dalšího e-mailu. Je mi odepsáno ať pytel tedy vyhodím, že mi bude zaslán jiný. A také, že si poškození nevšimli (najednou?!). Cituji: „Pytel u nás nebyl ani den a zřejmě jeho poškození si skladníci nevšimli.“ Na mou výtku, že psali, že pytle byly děravé už od výrobce nereagují a vzápětí přichází další e-mail, že tedy pytel vlastně chtějí vrátit. Je mi oznámeno, ať jim sdělím den a hodinu, že ke měn bude poslán řidič Geis pro onen děravý pytel s plesnivým krmením. Píšu, že to bude složité, že často nejsem doma a i proto jsem si objednávku nechávala zaslat na poštu. Že bych tedy mohla hned následující den od 9 do 11 hod dopoledne, pak že už to bude složitější. Domlouváme se, že za pytel mi budou zaslány zpět peníze, ne jiný pytel krmiva. Přijde mi odpověď, že svoz je sjednán na 9-11 hodinu dopoledne a řidič mi bude volat. 1. 11. 2017 – Bohužel byl svoz Geis objednán na špatnou adresu a tak se tímto ruší. Domlouváme se tedy na druhý termín a to až pondělí 6. 11. 2017 v 17 hodin, znovu diktuji adresu. 6. 11. 2017 – Čekám na svoz Geis, který měl dorazit v 17 hodin až do 17:50. V tento čas mi volá Geis a chce se domluvit, který den a hodinu má přijet. Odpovídám, že měl dorazit v 17 hodin dneska, na to se dozvím, že byl objednán zase na tu samou špatnou adresu a mimo to, že Geis na e-mail krmeni.cz psal několik e-mailů, že na 17. hodinu svoz není schopen zajistit. O tom mě ale ani Geis a hlavně ani krmeni.cz neinformovali, takže já čekala na svoz úplně zbytečně. Domlouvám se tedy s řidičem už na třetí termín odvozu děravého pytle s plesnivými granulemi, a to na 8. 11. 2017, 8-11 hodin. Upozorňuji, že po 11 odcházím, protože v 11:30 už musím být jinde. Ihned po telefonátu píšu e-mail krmeni.cz a žádám vysvětlení, proč mě nikdo neinformoval, že řidič nedorazí. Dostane se mi odpovědi, že mi jednou volat a nedovolal se mi, (Ano, nedovolal, byla jsem v laboratoři a neměla telefon u sebe.) a že z jejich strany k pochybení nedošlo. Že by mě ale měli informovat, že řidič v danou dobu nedorazí, když jsem se s nimi tak domluvila, to už jim jaksi zdvořilé nepřipadá. Když jim napíši, že adresa byla špatně uvedená, ujišťují mě, že byla správná. Nakonec se dozvím, že jim volal řidič z Geisu tento den ve 14 hodin, že v 17 hodin nedorazí. Proč mi nikdo nenapsal e-mail, když celou dobu přes něj komunikujeme a ne jinak, zůstává mi záhadou. 8. 11. 2017 – Opět čekám na svoz Geis. V 10:45 píšu na Geis SMS, že řidič stále nedorazil a to, že v 11: 30 už musím být pryč, proto po 11. hodině odcházím z domu stále platí. Nikdo nereaguje. V 11: 15 konečně doráží Geis, já už jsem jako na trní, protože už jsem měla odcházet. Řidič na to, že jede pozdě a nevešel se ani do 3 hodinového rozmezí reaguje tak, že teda neví, kdo mi řekl, že tu do 11 hodin bude a že vlastně jede včas, protože stíhá a co teprve kdyby nestíhal! Urychleně předávám balík a Geis si ho odváží. 14. 11. 2017 – Konečně mám zpět za plesnivý a natržený pytel peníze na svím účtu a reklamace je tímto vyřízená. Sami posuďte jednání nás obou stran. Za mě otřesný obchod, laxní přísup, opravdu neplatí „Náš zákazník, náš pán“. Už nikdy!

    zobrazit odpověď (1)

  • 07.11.17

    Simona Breichová

    Dobrý den, dne 31.10. jsem si u Vás objednala zboží obj. č. 1170052167 (vše mělo být skladem). I když jsem Vás 5.11. kontaktovala prostřednictvím mailu, do dnešního dne 7.11. jsem neobdržela ani odpoveď natož zboží. Ruším tímto tuto objednávku z důvodu nespokojenosti s termínem dodání a s komunikací (spíše nekomunikací) se zákazníkem. Breichová

    zobrazit odpověď (1)

  • 31.10.17

    Kateřina Kulovaná

    Granule přišly v natrženém pytli. Když jsem to chtěla řešit přes email, bylo mi odepsáno, že granule přišly v děravých pytlích už od výrobce. Žádná sleva kvůli tomu na ně nebyla, ani mě na to před koupí nikdo neupozornil! Jaké bylo překvapení, když jsem pytel otevřela a v něm? Plesnivé granule samozřejmě. Takže pytel s krmením za 1400Kč mohu jen tak vyhodit, protože plísňové mycelium už je prorostlé i v granulích, kde ještě plíseň není vidět, jak je známo. Jsem velice zklamaná a očekávám adekvátní náhradu. Tohle bych nečekala!

    zobrazit odpověď (1)

  • 26.10.17

    Doris Jonáková

    Zaplatila jsem dost peněz na to, abych dostala mailem solidní odpověď. S tou, kterou jste mi poslali, se nemůžu spokojit - odpoví mi někdo normálně? Peníze jste požadovali ihned, ačkoliv zboží nemáte k dispozici?

    zobrazit odpověď (2)

  • 20.10.17

    Hana Oubrechtová

    Váš e-shop se mi moc líbí, nemám žádné výtky. Jen pochvalu, pro celý tým krmení, vždy je vše dobře zabaleno, nikdy v balíku nic nechybělo. Prostě profesionální práce. Jen bych uvítala větší výběr pro hlodavce - zakrslé králíčky. Krásný den, zákaznice Hana

    zobrazit odpověď (1)

  • 16.10.17

    michal havrda

    1170048883 objednavka 10. je 16 a balik nikde tak si ho strcte do prdele uz ho nechci koncim

    zobrazit odpověď (1)

  • 16.10.17

    michal havrda

    nespokojen ne dodani v cas katastrofa

    zobrazit odpověď (2)

  • 12.10.17

    Alžběta Vlachynská

    Jako vas dlouholety, spokojeny zakaznik bych ocenila, pokud byste do sortimentu zbozi pridali i odcervovaci tablety pro psy a kocky. Bylo by fajn i tuto nutnost moci vyresit prostym pridanim tablet k nakupu krmiva a nemuset je shanet u veterinarniho lekare ci v lekarne. Dekuji za zvazeni teto pripominky.

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace