Kniha přání a stížností

Marta Buličková

30.09.18

Dobrý den, s poslední dodávkou zboží jsem nebyla spokojena. Pamlsky pro kočku ( v plastovém kelímku) a masové kousky pro psa byly rozsypané a pomíchané po celém balíku. zásilka nebyla celá pro mě a tyto pamlsky byly zrovna pro sousedku. Tak jsem si je musela ponechat

Zobrazit odpověď (1)

Bohdan Šprencl

28.09.18

Bývali jste o 1 den rychlejší .... Bohužel už nemám důvod váš obchod chválit.

Přidat odpověď

Lesja Pavelková

19.09.18

Uvádíte rychlé vyexpedování zboží a to do 24 hod, po objednání zboží neobdržela jsem žádný informační email o potvrzení objednávky. Po 26 hod jsem se telefonicky dotazovala na stav objednaného zboží, na což mi bylo odpovězeno, že pokud je skladem, bude ještě dnes vyexpedované. Tak na co klamavá informace, že se zboží vyskladňuje do 24 hod? Poučení pro mně pro další nákupy - NEVĚŘIT všemu, co se uvádí na stránkách !!!

Přidat odpověď

Eva Novotná

13.09.18

Dobrý večer, po několik let jsem kupovala našemu psovi granule Puffins podle vývoje a stárnutí a nyní zjišťuji, že nejsou v nabídce. Je to dočasný nebo trvalý stav ? Děkuji Novotná

Zobrazit odpověď (1)

Šárka Strnadová

12.09.18

Dobrý den, chci se zeptat, zda postroj doodlebone chladici je i pro střední až velké psy? Děkuji předem za odpověď

Zobrazit odpověď (1)

Martina Koudelková

02.09.18

proč mi nebyla odečtena nedělní 2.9. akce na Brit Care 205%? děkuji Koudelková

Zobrazit odpověď (1)

Kateřina Loužecká

31.08.18

Dobrý den. Nenakupuji u Vás dlouho, ale rozhodla jsem se nakupovat jen od Vás. S dodáním balíčků jsem byla vždy spokojená a pokud jste něco neměli, vždy jsem se domluvila s někým po e-mailu. Jediné co bych vytkla, je dost malý výběr steliva. Bohužel jediným důvodem proč nakupuji i jinde je právě to Stelivo. Pokud by jste svou nabídku obohatily o Tigerino nebo Biokat's určitě by to nebylo na škodu. Nejsou to sice nejlepší značky, ale pokud se člověk stará o bezprizorní kočky, záleží mu hlavně na velikosti balení a ceně. Hezký den.

Přidat odpověď

JIri Zelenka

17.08.18

Nakupuji u vás již několik let. Vždy jsem byl spokojený se sortimentem, kvalitou i rychlostí vyřízení. Bohužel, byla to moje poslední objednávka, neboť se nehodlám smířit s tím, že naposledy jsem zaplatil za balíček 4x8l Cat clinu takřka o 100% víc, než když jsem si objednal tyto balíčky 2. Neobstojí ani argument o množstevní slevě, když uvádíte, že všechny ostatní produkty nejsou na skladě, když objednávka 8x8l Cat clinu, se skládala ze 2 balíků nyní dodávaného 4x8l

Zobrazit odpověď (2)

Hana Pátková

10.08.18

Dne 6.8. jsem objednala a zaplatila zboží, 7.8. jsem volala a teprve mi bylo sděleno, že zboží není. Objednávku jsem zrušila a opět se nic nedělo. 10.8. jsem psala mail, odpověď vedoucí má dovolenou a peníze dostanu až příští týden. Tak já sponzoruji firmu pošlu peníze zboží nemají a peníze vrátí až za týden???? No teď mi někdo psal, že peníze dostanu dnes, tak se asi paní vedoucí urychleně vrátila z dovolené. Moc se mi nelíbí jednání firmy. NEDOPORUČUJI.

Zobrazit odpověď (1)

Anna Kučerová

08.08.18

Dobrý den,dnes jsem obdržela objednané zboží .Sáček s granulemi má jiné balení, než byl při objednání. Při objednávce byl sáček červeně nalevo a dole olemován a v této barvě bylo napsáno special care 100% complete a kočka byla zobrazeno uprostřed stojící.Vámi zaslané granule jsou na internetu nabízeny levněji než jsem zaplatila za původně objednané. A.K.

Přidat odpověď