Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 18:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 88750 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

vzala jsem si domů kočičku 3-4 roky, která žila na ulici. Ač dostává kvalitní st…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 14.06.18

    Jaroslava Oubrechtová

    Dobrý den, dne 6.6.2018 jsem u Vás objednala psí granule s doručením prostřednictvím PPL. Zásilka byla 7.6.2018 předána přepravci pod číslem 40551660123, o čemž jste mě jak Vy tak PPL vyrozuměli e-mailem. Bohužel už uplynul týden a zášilka je stále u přepravce, na jehož webu se každý den znovu objevuje informace "Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.06.18

    Ivana Červinková

    Dobrý den,chtěla bych poděkovat za dodání poloviny chybějícího a již zaplaceného zboží v mé zásilce psích granulí. Byla jsem velice potěšena rychlostí a ochotou,se kterou byla moje reklamace vyřízena. Červinková Ivana

    přidat odpověď

  • 05.06.18

    Marie Urbánková

    Dobrý den, ráda bych si objednala Brit premium adult M. Nemůžu ho v nabídce najít. S pozdravem Marie Urbánková.

    zobrazit odpověď (1)

  • 01.06.18

    Hana Volaříková

    Dobrý den. V úterý jsem u vás zadávala objednávku, bohužel stále nic...a to máte, že expedujete do 24 hodin. Kde se stala chyba? Pokud zboží není skladem, proč jsem nebyla informována jako vždy???

    zobrazit odpověď (2)

  • 01.06.18

    Jitka Vraštilová

    Dobrý den. Jsem Vaše stálá zákaznice a s Vašimi službami jsem byla dosud naprosto spokojená. Bohužel, včera mi byla doručena zásilka, která byla nepoškozená a v pořádku, převzala jsem ji. Doma při rozbalení jsem zjistila, že 13 kg balení granulí Royal Canin je poškozené a přelepené izolepou a chybí asi 2 kg granulí. Věc Vám jen oznamuji. S přáním hezkého dne Jitka V.

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.05.18

    Dita Šejnová

    Dobrý den! Děkuji za vzorné vyřízení objednávky. Hlavně rychlé vyměnění zboží, které nebylo skladem za jiné. Náš pes a zebřičky děkují za zabalení Lukášovi. Zdravíme Šejnová

    přidat odpověď

  • 24.05.18

    Daniel Síbrt

    Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné podívat se na historii objednávek. Našel jsem pouze nahlížení do poslední objednávky. Děkuji Daniel Síbrt

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.05.18

    Olga Musilová

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda mi připíšete slíbených 100 bodů za vyplnéní dotazníku. Olga Musilová

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.05.18

    Renata Vytřísalová

    Dobrá den, ráda bych si u Vás objednala kapsičky pro kočky FELIX masíčko v želé. Jen bych se chtěla zeptat, kdo tyto kapsičky co máte ve svoji nabídce vyrábí. Děkuji za odpověď. Renata

    zobrazit odpověď (1)

  • 03.05.18

    Dana Červinková

    Dobrý den, objednala jsem si obojek menforsan proti klíšťatům a vůbec nepomáhá. Pes má denně klíšťata. Stál jen 173,-Kč, ale přesto měl by fungovat.Jsem zklamaná. Píši Vám ať zbytečně nenabízíte zboží, které není funkční. snad příště za nasbírané body budu muset volit něco dražšího. Červinková Dana.

    zobrazit odpověď (2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace