Objednávka přijata 14.12.2017 v 6.31. Objednáno pouze zboží, které bylo skladem. 18.12. v pondělí v 16.00 mi nikdo nebyl schopen říci stav objednávky, případně aktualizovat objednávku podle toho, co je skladem, ani to, kdy mi jsou schopni podat nějaké informace. Chápu, že je před vánočními svátky a expedice do 24 hodin je problém, ale po 3 pracovních dnech nikdo neví, v jakém stavu je objednávka.
Minulá předvánoční objednávka proběhla absolutně bez problémů, proto jsem zde objednával opět. Jsem však velmi zklamán.
Svojanovský Tomáš
Do dnešního dne stále nedodáno (od objednání uplynulo již 10 dnů), ani žádná další informace...kde je Vaše slibované "expedujeme do 24 hodin"? Vratislavová
Dobrý den, proč nabízíte nové krmivo Petkult, když nemáte malá balení. Já mám barevného boloňského psíka, fenečku, která váží, když dobře baští, nejvíce 2,80 kg. A jak jsem viděla, malá balení jsou dlouhodobě nedostupná.
S pozdravem
Ladislava Kristová
Dobrý den, nemohly by být granule Prins Resist Calm v menším balení než 3 kg ? Třeba 400 g nebo jako vzorečky k vyzkoušení po 10 dkg. Co pak s 3 kg granulí, když pejskovi nebudou chutnat ??
Dobrý den,
dne 28.11. jste údajně předali moji objednávku č. 1170057146 přepravci-České poště.
Stále marně čekám na dodání. Kde je prosím chyba ? Proč svěřujete přepravu Česká poště,
jestliže není schopna tuto přepravu zajistit ?
Děkuji
Doležal
Dobrý den,
reklamuji dodáí žboží z Objednávka č.: 1170055306,doručena 1 krabice s obsahem 4 kusů kočkolitu a 1 jedním kusem dedorantu,na dotaz u řidiče mi sdšlil že má 1kus zásilky,
Martin Zdráhal
703140891
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace