Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pa: 7:00 - 20:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 70300 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, chci se zeptat, zda mohu kojící kočce dát antiparazitní přípravek Bra…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 08.01.18

    Eliška Plischková

    Dobrý den, neuvažujete zařadit do vašeho sortimentu některou z těchto položek: https://www.petchoice.cz/hracka-tenis-air-dog-mic-kong-medium.html https://www.petchoice.cz/hracka-tenis-air-dog-mic-maly-kong-3-ks-extra-small.html https://www.fordogs.cz/puller-standard-28-4cm-sada-2ks-treninkovych-kruhu/ Tenisové míčky jsou u nás TOP1, ale bohužel je musím brát jinde. Děkuji, s pozdravem E. Plischková

    zobrazit odpověď (1)

  • 06.01.18

    Miloslava Kovalovská

    Pěkný den přeji. Dnes jsem od vás dostala odkaz na vyplnění ankety. Jenže nikde nic.....není co vyplnit. Miluš Kovalovská

    zobrazit odpověď (7)

  • 06.01.18

    Michal Mayer

    Dobrý večer, poslali jste mi odkaz na vyplnění ankety (dnes) a nějak to nefunguje. Nebo jsem úplný nemehlo. Alespoň jsem si objednal co jsem chtěl. Za to díky. Přeji vám hezký nový rok, opatrujte se. S pozdravem Michal Mayer

    zobrazit odpověď (1)

  • 06.01.18

    Alena Kubienová

    Dobrý den,nemohli byste v nabídce granule ukázat jak vypadají bez zabalení ? Moje kočky , chtějí jen malé masité granule a já je neumím vybrat z nabídky. děkuji

    zobrazit odpověď (1)

  • 04.01.18

    Eva Dorazilová

    2.1. jsem objednávala zboží vše uvedeno skladem 4.1 oznámeno že něco není slíben email a nic a po mé kontrole objednaného zboží je vše uvedeno skladem tak to nějak nechápu # 1180000305

    zobrazit odpověď (2)

  • 04.01.18

    Eva Dorazilová

    dobrý den které zboží z mé objednávky # 1180000305 není skladem? při objednání vybírám pouze to co uvádíte skladem nechci pokaždé čekat Dorazilová

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.12.17

    Marcela Svojanovská

    Objednávka přijata 14.12.2017 v 6.31. Objednáno pouze zboží, které bylo skladem. 18.12. v pondělí v 16.00 mi nikdo nebyl schopen říci stav objednávky, případně aktualizovat objednávku podle toho, co je skladem, ani to, kdy mi jsou schopni podat nějaké informace. Chápu, že je před vánočními svátky a expedice do 24 hodin je problém, ale po 3 pracovních dnech nikdo neví, v jakém stavu je objednávka. Minulá předvánoční objednávka proběhla absolutně bez problémů, proto jsem zde objednával opět. Jsem však velmi zklamán. Svojanovský Tomáš

    zobrazit odpověď (1)

  • 17.12.17

    alice vrecionová

    Dobrý den, prosím o informace ohledně mé objednávky č.1170059167 ze dne 5.12. Děkuji Vrecionová

    zobrazit odpověď (1)

  • 17.12.17

    alice vrecionová

    Dobrý den. Mám dotaz ohledně objednávky č. 1170059167 ze dne 5.12. Kdy bude zaslána? Děkuji Vrecionová

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.12.17

    Jiřina Vratislavová

    Do dnešního dne stále nedodáno (od objednání uplynulo již 10 dnů), ani žádná další informace...kde je Vaše slibované "expedujeme do 24 hodin"? Vratislavová

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace