Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - čt: 6:30 - 21:30, pá: 6:30 - 19:30)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 52200 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, na srsti mé feny RR se objevila okrouhlá místa téměř bez srsti. Jsou …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 14.08.17

    Ivana Dutá

    Dobrý den, objednávám si další granule a doposud mi nepřišly jedny z minulé objednávky pro čivavu, nebyly na skladě, tak prosím přiložit, již jsou zaplacené . Pokud mohu poprosit o odměrky na krmivo pro čivavy a labradory. Děkuji Dutá

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.08.17

    Marie Foltisová

    Dne 1.8.2017 mi propadl slevový kupón (15% sleva) na krmení Petkult, dá se prodloužit? Chtěla bych si objednat nové velké balení a to s předstihem, aby nedošlo k nepříjemné situaci s dodáním zboží jako posledně. Děkuji za odpověď.

    zobrazit odpověď (1)

  • 10.08.17

    Vít Panáček

    Dobrý den, poslal jsem vám objednávku, pořád čekám na dodání, vždy beru dobírkou a te´d vidím, je tam platba převodem předem. Pošlete to dobírkou, nevím jka k této situaci došlo. Panáček Vít

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.07.17

    Marta Unzeitigová

    Srdečně děkuji za milý a potěšující dárek k mým jmeninám v podobě připsání věrnostních bodů. Brzy učiním objednávku a boty proměním za dáreček pro moje čtyřnohé miláčky. S poděkováním a přáním hezkého dne Marta Unzeitigová

    zobrazit odpověď (1)

  • 30.07.17

    Jaroslava Martinková

    Objednání zboží na vašem webu pro běžného koncového uživatele neIT pracovníka je čím dále obtížnější. Nepochybuji o tom, že vaši IT pracovníci jsou velice schopni, ale jejich produkt je už natolik sofistikovaný, že to začíná běžnému koncovému uživateli občas vadit. Myslím, že problematice komunikace s běžným koncovým uživatelem docela rozumím, a proto vám navrhuji následující: Požádejte běžného majitele zvířátka, který u vás ještě nikdy nenakupoval, aby toto provedl za vaší asistence. S běžnými problémy jako je zapomenutí hesla a pod. Jedině tak se dozvíte, jak je celý váš systém přehledný a uživatelsky natolik přívětivý, aby neodradil eventuálního zájemce o nákup. Bude-li se váš web stále zesložiťovat, jako je tomu v poslední době, přejdeme k jinému dodavateli. Uvědomte si, že s webem pracujeme tak 2-3x ročně, čili si to nepamatujeme. S pozdravem Martinek

    zobrazit odpověď (2)

  • 21.07.17

    Petra Fleischmanová

    Objednávka 1170034402 Číslo zásilky 05081737870 TV-Probbe s.r.o. Volovka 33 551 01 Jaroměř V zásilce chybí Podestýlka CAT BEST 40 l ( 23 kg) - zaplaceno 479,99 Kč. doručení, děkuji Ing. Petra Fleischmanová Tel. 724 031 618 Adresa: Roubenka čp. 807 739 14 Ostravice

    zobrazit odpověď (1)

  • 17.07.17

    Klára Ungerová

    Při poslední objednávce nefungoval slevový kupon na 100Kč poslaný e-mailem

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.07.17

    Vladislava Skálová

    Žádala jsem vás o zrušení mého účtu, protože již nehodlám být vaším zákazníkem a dále si nepřeji, abyste uchovávali moje osobní údaje. Proč se tak nestalo? Skálová.

    přidat odpověď

  • 15.07.17

    Vladislava Skálová

    Právě jsem si něco ověřila. Ve vaší odpovědi je mi sděleno, že z důvodu výpadku u dodavatele (jak jinak) granule RC nejsou k dispozici. OK, proč tedy po zadání do vyhledávače je mám okamžitě v nabídce na skladu a k dispozici? Tzn. že každý další si je objedná, zaplatí a teprve poté se dozví, že se strašně omlouváte, ale že nejsou a nebudou....? To jste vážně hvězdy, fakt. Skálová

    přidat odpověď

  • 11.07.17

    Vladislava Skálová

    Po čtvrté za sebou objednané zboží nebylo skladem, přestože na stránkách bylo prezentováno jako skladem. Je mi líto, takto ne. Cena zboží je srovnatelná s běžnými obchody. Granule RC jsem právě objednala u jiné firmy, to samé balení i s poštovným vyšlo o čtyřicet korun méně. Přestože slibujete, že reklamní e-maily zašlete max. dvakrát týdne, chodily běžně nejméně pětkrát. Zredukováno až poté, co jsem se ozvala. Neochota rozdělit objednávku na dvě části - bez poštovného, když byla chyba zjevně na vaší straně. Právě jste přišli o platícího zákazníka. A jak jsem si ověřila na recenzích, nejsem jediná, kdo má tuto zkušenost. Vladislava Skálová

    zobrazit odpověď (2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace