Kniha přání a stížností

Jan Glos

28.07.18

Dobrý den, měl bych dotaz, můžu krmit 2 měsíční štěně německého ovčáka granulemi petkult starter ? Děkuji,váš zákazník

Zobrazit odpověď (1)

Yveta Peterková

23.07.18

Dobrý den, chci sdělit pochvalu zaměstnancům firmy Probe krmeni.cz z Volovky, nebo již z Úpice kam se stěhují. V době stěhování jsem já při objednávce zboží způsobila zmatek ( ne vlastní vinou) a zaměstnanci s pochopením a ochotou ten můj problém vyřešili. Peterková Yveta, Česká Skalice

Zobrazit odpověď (1)

Marcela Budínská

23.07.18

Dobrý den,stále nemám odpověď ohledně zadávání chovatelské slevy do objednávky,prosím o mail,sms,abych mohla v klidu objednávat. Přimlouvám se však tímto o kvalitnější balení pytlů - v igelitu 2x otočeném kolem pytle se roztržení velmi nabízí.Původní kartony byly asi dražší,ale nyní je balení velmi nedostatečné a rizikové.Nechci řešit reklamace,potřebujeme granulky !! Děkuji

Zobrazit odpověď (1)

Jana Galgonková

04.07.18

EMINENT ADULT LARGE je nejhorší krmivo pro psy. Granule smrdí plastem , pes je odmítá žrát. Opravdu nejhorší granule co jsme kdy měli :-( velké zklamání...

Přidat odpověď

Jana Galgonková

04.07.18

EMINENT ADULT LARGE je nejhorší krmivo pro psy. Granule smrdí plastem , pes je odmítá žrát. Opravdu nejhorší granule co jsme kdy měli :-( velké zklamání...

Přidat odpověď

Jaroslava Voříšková

19.06.18

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je velký nárůst ceny krmiva Profine trvalý a z jakého důvodu?? Děkuji. Voříšková

Zobrazit odpověď (1)

Jaroslav Štěpka

18.06.18

Dobrý den potřeboval bych objednat Royal Canin Gastro Intestinal. Nenašel jsem to na Vašem webu.Je to možné?Děkuji.Štěpka

Zobrazit odpověď (1)

Jaroslava Jeřábková

16.06.18

Dobrý večer,3.6 2018 jsem u Vás objednala a stále nic.

Zobrazit odpověď (1)

Jaroslava Oubrechtová

14.06.18

Dobrý den, dne 6.6.2018 jsem u Vás objednala psí granule s doručením prostřednictvím PPL. Zásilka byla 7.6.2018 předána přepravci pod číslem 40551660123, o čemž jste mě jak Vy tak PPL vyrozuměli e-mailem. Bohužel už uplynul týden a zášilka je stále u přepravce, na jehož webu se každý den znovu objevuje informace "Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."

Zobrazit odpověď (1)

Ivana Červinková

12.06.18

Dobrý den,chtěla bych poděkovat za dodání poloviny chybějícího a již zaplaceného zboží v mé zásilce psích granulí. Byla jsem velice potěšena rychlostí a ochotou,se kterou byla moje reklamace vyřízena. Červinková Ivana

Přidat odpověď