Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 18:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 70300 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, před nedávnem jsem si všimla, že můj 15 měsíční labrador, při běhá…

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 08.03.18

    Markéta Štěpánkova

    Dobrý den, dne 6. 3. 2018 jsem objednala granule EMINENT GOLD PUPPY LARGE (objednávka 1180010709) Rychlost vyřízení a doručení SUPER ale... Dnes 8.3.2018 jsem granule vyzvedla na poště a doma po rozbalení jsme zjistili že jsme obdrželi granule EMINENT GOLD ADULT LARGE Nejde o těch 19Kč které tvoří rozdíl mezi Gold Puppy a Gold Adult ale o princip. A v neposlední ředě o to že jsem záměrně objednávala Gold Puppy, pro 3.měsíční štěně.

    zobrazit odpověď (2)

  • 08.03.18

    jirix Štěpán

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li budete mít v nabídce Petkult pro psy s rybou?

    zobrazit odpověď (1)

  • 04.03.18

    Vladimíra Hašková

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli jste změnili něco v receptuře granulí pro psy Petkult mini junior lamb/rice? v 8/2017 jsem objednala balení 12 kg+ 2 kg gratis a vše ok, teď objednáno opět 12kg, granule jsou minimálně o polovinu menší, úplně malinkatý a pes vůbec nechce žrát. Děkuji za odpověď.

    zobrazit odpověď (2)

  • 28.02.18

    Zdenka Karas

    Dobry den, chci vam v prvni rade podekovat za skvely, profesionalni servis. A taky vas poprosit o informaci, jestli budou k dostani konzervy Petkult pro kocky i ve vetsich balenich? Dlouho jsem v Cesku hledala jidlo, ktere je pro moji kocku zdrave, bez obilovin, soji a dochucovatel a Petkult vypada, ze splnuje vse. Dekuji, mejte krasny den :) ZK

    zobrazit odpověď (1)

  • 27.02.18

    Tomáš Holoubek

    Dobrý večer, před cca:týdnem jsem objednal granulky a pamlsky pro naší fenečku.Při balném bylo,omylem, za konzervy pro pejsky Chejn dodány konzervy Chejn pro kočky.Po mojí reklamaci,bylo vše ochotně a promptně vyřízeno a konzervy zaslány,bez poštovného,na naší adresu.Takové jednání dělá Vaší firmě dobré jméno a v dnešní době,to není vždy samozřejmostí! Rozhodně Vaší firmu doporučím svým přátelům a známým. Váš spokojený zákazník Tomáš Holoubek - Liberec

    zobrazit odpověď (1)

  • 26.02.18

    Marie Hýsková

    Dobrý den, ráda bych věděla zda a kdy bude možné u vás opět objednat krmivo pro hlodavce zn. Burgess. Děkuji za odpověď

    zobrazit odpověď (2)

  • 25.02.18

    Eva Žabková

    Dobrý den, kdy bude možné u vás zakoupit antipar. spot-on BOB MARTIN clear CAT ?

    zobrazit odpověď (1)

  • 22.02.18

    Vladimíra Broftová

    Dobrý den, dnes mi byla doručena zásilka. Sice později, než je u vás zvykem, ale budiž. Konzervy lehce poškozené, budiž. Ale to ,že jste mi poslaly dentální tyčinky PETKULT ,očividně už delší dobu v rozbitém , roztrhaném ,ledabyle slepeném obalu, mi přijde od vás neprofesionální. Tyčinky jsou tak tvrdé, že nejsou na 'čištění' zubů ,ale na vylámání . Prostě dlouhodobým otevřením jsou vyschlé. Pracovník, který zásilku kompletoval, toto musel stoprocentně vidět! Zboží mám vyhrocené,foto mohu poslat. Zboží posílat nebudu ,stálo by mě to více, než koupě nového. Doufám, že k problému zaujmete správný postoj , nejlépe pošlete nové zboží. Děkuji Vladimíra Broftová číslo objednávky:1180007896

    zobrazit odpověď (1)

  • 11.02.18

    Jan Plánka

    Dobrý den. Již několikrát se mi stalo, že objednané konzervy od Vás přišly rozbité. Proto jsem od Vás delší dobu zboží neodebíral. Tento měsíc jsem se přesto rozhodl u Vás nakoupit opět konzervy. Zboží bez problému přišlo, ale konzervy byly opět potlučené a u šestí konzerv bylo vyražené víčko a obsah vytékal opět do balíku. Vím, že chyba bude zřejmě u dopravce, ale já nemohu zboží kontrolovat na ulici a většinou na to nemám ani čas. přijdu na to až doma, kdy balík vybaluji. Mrzí mne to, byl jsem z Vaší službou jinak spokojen, ale rozhodl jsem se již od Vás zboží neodebírat. Žádám Vás teda tímto o vymazání mých údaju .Přeji pěkný den. Jan Plánka

    zobrazit odpověď (3)

  • 09.02.18

    Josef Švorčík

    Dobrý den chci se zeptat na praci

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace