Heureka fb
Stahněte si aplikaci Mobilní aplikace krmeni.cz pro Android Android a Mobilní aplikace krmeni.cz pro iOS iOS
Zavolejte nám: 737 051 520 (po - pá: 8:00 - 17:00)
košík: prázdný

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem
Celkem jste darovali: 120100 Kč
MVDr. Valešová Na dotazy reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, mám fenečku Zlaty retrívr 6,5 roku a byla ji zjíštěna snížená funkce …

Přejít do poradny

Kniha přání a stížností

  • 23.07.18

    Yveta Peterková

    Dobrý den, chci sdělit pochvalu zaměstnancům firmy Probe krmeni.cz z Volovky, nebo již z Úpice kam se stěhují. V době stěhování jsem já při objednávce zboží způsobila zmatek ( ne vlastní vinou) a zaměstnanci s pochopením a ochotou ten můj problém vyřešili. Peterková Yveta, Česká Skalice

    zobrazit odpověď (1)

  • 23.07.18

    Marcela Budínská

    Dobrý den,stále nemám odpověď ohledně zadávání chovatelské slevy do objednávky,prosím o mail,sms,abych mohla v klidu objednávat. Přimlouvám se však tímto o kvalitnější balení pytlů - v igelitu 2x otočeném kolem pytle se roztržení velmi nabízí.Původní kartony byly asi dražší,ale nyní je balení velmi nedostatečné a rizikové.Nechci řešit reklamace,potřebujeme granulky !! Děkuji

    zobrazit odpověď (1)

  • 04.07.18

    Jana Galgonková

    EMINENT ADULT LARGE je nejhorší krmivo pro psy. Granule smrdí plastem , pes je odmítá žrát. Opravdu nejhorší granule co jsme kdy měli :-( velké zklamání...

    přidat odpověď

  • 04.07.18

    Jana Galgonková

    EMINENT ADULT LARGE je nejhorší krmivo pro psy. Granule smrdí plastem , pes je odmítá žrát. Opravdu nejhorší granule co jsme kdy měli :-( velké zklamání...

    přidat odpověď

  • 19.06.18

    Jaroslava Voříšková

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je velký nárůst ceny krmiva Profine trvalý a z jakého důvodu?? Děkuji. Voříšková

    zobrazit odpověď (1)

  • 18.06.18

    Jaroslav Štěpka

    Dobrý den potřeboval bych objednat Royal Canin Gastro Intestinal. Nenašel jsem to na Vašem webu.Je to možné?Děkuji.Štěpka

    zobrazit odpověď (1)

  • 16.06.18

    Jaroslava Jeřábková

    Dobrý večer,3.6 2018 jsem u Vás objednala a stále nic.

    zobrazit odpověď (1)

  • 14.06.18

    Jaroslava Oubrechtová

    Dobrý den, dne 6.6.2018 jsem u Vás objednala psí granule s doručením prostřednictvím PPL. Zásilka byla 7.6.2018 předána přepravci pod číslem 40551660123, o čemž jste mě jak Vy tak PPL vyrozuměli e-mailem. Bohužel už uplynul týden a zášilka je stále u přepravce, na jehož webu se každý den znovu objevuje informace "Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."

    zobrazit odpověď (1)

  • 12.06.18

    Ivana Červinková

    Dobrý den,chtěla bych poděkovat za dodání poloviny chybějícího a již zaplaceného zboží v mé zásilce psích granulí. Byla jsem velice potěšena rychlostí a ochotou,se kterou byla moje reklamace vyřízena. Červinková Ivana

    přidat odpověď

  • 05.06.18

    Marie Urbánková

    Dobrý den, ráda bych si objednala Brit premium adult M. Nemůžu ho v nabídce najít. S pozdravem Marie Urbánková.

    zobrazit odpověď (1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace