Kniha přání a stížností
Anna Kučerová
Dobrý den,dnes jsem obdržela objednané zboží .Sáček s granulemi má jiné balení, než byl při objednání. Při objednávce byl sáček červeně nalevo a dole olemován a v této barvě bylo napsáno special care 100% complete a kočka byla zobrazeno uprostřed stojící.Vámi zaslané granule jsou na internetu nabízeny levněji než jsem zaplatila za původně objednané. A.K.
Jan Glos
Dobrý den, měl bych dotaz, můžu krmit 2 měsíční štěně německého ovčáka granulemi petkult starter ? Děkuji,váš zákazník
Yveta Peterková
Dobrý den, chci sdělit pochvalu zaměstnancům firmy Probe krmeni.cz z Volovky, nebo již z Úpice kam se stěhují. V době stěhování jsem já při objednávce zboží způsobila zmatek ( ne vlastní vinou) a zaměstnanci s pochopením a ochotou ten můj problém vyřešili. Peterková Yveta, Česká Skalice
Marcela Budínská
Dobrý den,stále nemám odpověď ohledně zadávání chovatelské slevy do objednávky,prosím o mail,sms,abych mohla v klidu objednávat. Přimlouvám se však tímto o kvalitnější balení pytlů - v igelitu 2x otočeném kolem pytle se roztržení velmi nabízí.Původní kartony byly asi dražší,ale nyní je balení velmi nedostatečné a rizikové.Nechci řešit reklamace,potřebujeme granulky !! Děkuji
Jana Galgonková
EMINENT ADULT LARGE je nejhorší krmivo pro psy. Granule smrdí plastem , pes je odmítá žrát. Opravdu nejhorší granule co jsme kdy měli :-( velké zklamání...
Jana Galgonková
EMINENT ADULT LARGE je nejhorší krmivo pro psy. Granule smrdí plastem , pes je odmítá žrát. Opravdu nejhorší granule co jsme kdy měli :-( velké zklamání...
Jaroslava Voříšková
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je velký nárůst ceny krmiva Profine trvalý a z jakého důvodu?? Děkuji. Voříšková
Jaroslav Štěpka
Dobrý den potřeboval bych objednat Royal Canin Gastro Intestinal. Nenašel jsem to na Vašem webu.Je to možné?Děkuji.Štěpka
Jaroslava Jeřábková
Dobrý večer,3.6 2018 jsem u Vás objednala a stále nic.
Jaroslava Oubrechtová
Dobrý den, dne 6.6.2018 jsem u Vás objednala psí granule s doručením prostřednictvím PPL. Zásilka byla 7.6.2018 předána přepravci pod číslem 40551660123, o čemž jste mě jak Vy tak PPL vyrozuměli e-mailem. Bohužel už uplynul týden a zášilka je stále u přepravce, na jehož webu se každý den znovu objevuje informace "Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL. Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."