Kniha přání a stížností

Zdeněk Janovský

16.04.18

PETKULT dog MAXI JUNIOR lamb/rice...již 14 dní píšete stále dokola ::::naskladníme do 14.dní.....raději naskladněte....

Zobrazit odpověď (1)

Petr Meduna

08.04.18

Dobrý den.Dostal jsem e-mailem nabídku na psí granule GUABI NATURAL se slevovým kódem na 30%. Po vložení kódu a následné objednávce až do posledního kroku - "odeslání objednávky" se žádná sleva z původní ceny neprojevila, takže jsem objednávku zrušil.

Zobrazit odpověď (1)

Helena Ambrožová

14.03.18

Dobrý den. Řadu let od Vás odebírám granule Gilpa Kennel, se kterými je můj ŠBO spokojený. Nemá průjmy. Dnes jsem se dozvěděla, že bych měla změnit granule vzhledem k jeho věku. Je mu 13let. Vybrala jsem si stejnou značku od Gilpy (alespoň doufám) a nikde granule u Vás nemohu najít. Je to GILPA DOG HERITAGE LIGHT SENIOR 15 kg. Prosím, poradíte mi? Děkuji za odpověď.

Zobrazit odpověď (1)

Radmila Haráková

12.03.18

u objednaného zboží se mi objevil vzorek zdarma,který při dokončení objednávky zmizel,proč jste ho zrušili

Zobrazit odpověď (1)

Markéta Štěpánkova

08.03.18

Dobrý den, dne 6. 3. 2018 jsem objednala granule EMINENT GOLD PUPPY LARGE (objednávka 1180010709) Rychlost vyřízení a doručení SUPER ale... Dnes 8.3.2018 jsem granule vyzvedla na poště a doma po rozbalení jsme zjistili že jsme obdrželi granule EMINENT GOLD ADULT LARGE Nejde o těch 19Kč které tvoří rozdíl mezi Gold Puppy a Gold Adult ale o princip. A v neposlední ředě o to že jsem záměrně objednávala Gold Puppy, pro 3.měsíční štěně.

Zobrazit odpověď (2)

jirix Štěpán

08.03.18

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li budete mít v nabídce Petkult pro psy s rybou?

Zobrazit odpověď (1)

Vladimíra Hašková

04.03.18

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli jste změnili něco v receptuře granulí pro psy Petkult mini junior lamb/rice? v 8/2017 jsem objednala balení 12 kg+ 2 kg gratis a vše ok, teď objednáno opět 12kg, granule jsou minimálně o polovinu menší, úplně malinkatý a pes vůbec nechce žrát. Děkuji za odpověď.

Zobrazit odpověď (2)

Zdenka Karas

28.02.18

Dobry den, chci vam v prvni rade podekovat za skvely, profesionalni servis. A taky vas poprosit o informaci, jestli budou k dostani konzervy Petkult pro kocky i ve vetsich balenich? Dlouho jsem v Cesku hledala jidlo, ktere je pro moji kocku zdrave, bez obilovin, soji a dochucovatel a Petkult vypada, ze splnuje vse. Dekuji, mejte krasny den :) ZK

Zobrazit odpověď (1)

Tomáš Holoubek

27.02.18

Dobrý večer, před cca:týdnem jsem objednal granulky a pamlsky pro naší fenečku.Při balném bylo,omylem, za konzervy pro pejsky Chejn dodány konzervy Chejn pro kočky.Po mojí reklamaci,bylo vše ochotně a promptně vyřízeno a konzervy zaslány,bez poštovného,na naší adresu.Takové jednání dělá Vaší firmě dobré jméno a v dnešní době,to není vždy samozřejmostí! Rozhodně Vaší firmu doporučím svým přátelům a známým. Váš spokojený zákazník Tomáš Holoubek - Liberec

Zobrazit odpověď (1)

Marie Hýsková

26.02.18

Dobrý den, ráda bych věděla zda a kdy bude možné u vás opět objednat krmivo pro hlodavce zn. Burgess. Děkuji za odpověď

Zobrazit odpověď (2)