Společnost Mars Czech s.r.o. a Nadace na ochranu zvířat společně spustili již 6. ročník kampaně „Pomozte naplnit misky v útulcích“. Spotřebitelé, kterým není lhostejný osud opuštěných zvířat, se mohou zapojit v období od 18. srpna do 2. listopadu 2014 nákupem jakýchkoliv výrobků značek Pedigree a Whiskas.
Po skončení kampaně Společnost Mars Czech s.r.o. a Nadace na základě množství prodaných výrobků přerozdělí vybraným útulkům krmivo, které pro jejich provozovatele znamená výraznou finanční úlevu. Kampaň „Pomozte naplnit misky v útulcích“ byla poprvé spuštěna v roce 2009 a s přibývajícími lety se daří plnit čím dál více misek. V loňském roce bylo do vybraných útulků věnováno 687 812 misek psího a 636 643 misek kočičího krmiva. Během pětiletého působení je to přes 200 tun krmiva značek Pedigree a Whiskas. Toto množství odpovídá 36 velkým potravinovým cisternám o obsahu 32 000 litrů.
Aktuálně se v útulcích po celé České republice nachází 7000 psů a koček bez domova. Provozovatelé útulků se často s vypětím všech sil a financí snaží nahradit chybějící domov opuštěným zvířatům. Dle informací z vybraných útulků činí průměrný měsíční náklad na běžnou péči o zvíře v útulku zhruba 5000 Kč. Do této částky však nejsou započítány urgentní veterinární úkony, jako jsou operace, zásahy po úrazech, zvláštní péče pro alergiky apod. „Pro náš útulek tato kampaň znamená hodně. V loňském roce jsme dostali krmivo a ušetřené peníze jsme mohli použít na zastřešení všech našich 120 kotců. Pejsci jsou tak chráněni proti přímému slunci,“ říká Eugenie Sychrovská z Psího útulku Bouchalka.
Spolupořadatelem kampaně je Nadace na ochranu zvířat. Její ředitelka Mgr. Eva Hodek má ze spolupráce radost: „Kampaň považuji za velmi přínosnou a jsem opravdu ráda, že spolupráce pokračuje i v tomto roce.“ Od samého začátku akci podporuje také zpěvačka a patronka Nadace na ochranu zvířat, paní Marta Kubišová.
Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.