Společnost CE Media, která v České republice provozuje televizní kanál o životním stylu Mňam TV, zahájí v září letošního roku vysílání Mňau TV. Nový kanál bude zaměřen na svět psů, koček, papoušků a dalších domácích mazlíčků. Kanál bude šířen prostřednictvím celoplošného Multiplexu 4 s pokrytím přes 95 procent obyvatel ČR.
Podle průzkumů provozovatele patří Češi k nejvášnivějším milovníkům domácích zvířat na světě, Mňau TV by proto neměla mít o diváky nouzi. „Ve střednědobém výhledu máme podobný cíl jako u Mňam, tedy tříprocentní podíl na trhu,“ říká generální ředitel CE Media Pál Milkovics. „Budeme samozřejmě vytvářet vlastní atraktivní obsah, ale navíc existuje a neustále vzniká bezpočet zajímavých materiálů od samotných majitelů. Přímé zapojení diváků bude jednoznačně tvořit důležitou součást vysílání.“
Mňau TV bude cílit převážně na ženy a děti – cílem provozovatele je vytvořit skutečně rodinný kanál, u jehož sledování se sejde celá domácnost. Výrobu bude zajišťovat několik desítek pracovníků v synergii se sesterským kanálem Mňam TV. Celková investice do projektu se pohybuje v desítkách milionů korun. „Nový kanál počítá s o něco většími počátečními náklady než Mňam TV, ale by mít levnější provoz,“ říká Milkovics. „Každý z našich kanálů oslovuje trochu odlišnou cílovou skupinu, ale jedno mají společné - rádi bychom dosáhli toho, aby si je lidé automaticky spojovali s pozitivními zážitky.“
Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.